تولید فیلم کوتاه”خانه ام کجاست؟” در نجف آباد
تولید فیلم کوتاه”خانه ام کجاست؟” در نجف آباد

تولید فیلم کوتاه خانه ام کجاست که به روایت فرار زن سالخورده ای از خانه سالمندان و اتفاقات مربوط به جست و جوی این فرد به دنبال خانه قبلی خود می پردازد به نویسندگی و کارگردانی یداله عابدی به مراحل پایانی تدوین خود در نجف آباد رسیده است. در این فیلم کوتاه که با همکاری […]

تولید فیلم کوتاه خانه ام کجاست که به روایت فرار زن سالخورده ای از خانه سالمندان و اتفاقات مربوط به جست و جوی این فرد به دنبال خانه قبلی خود می پردازد به نویسندگی و کارگردانی یداله عابدی به مراحل پایانی تدوین خود در نجف آباد رسیده است.

در این فیلم کوتاه که با همکاری انجمن سینمای جوان، سرای مادر و خانه هنرمندان این شهرستان تولید شده مرتضی سلطانی به عنوان دستیار کارگردان،رضا قلیچ خانی فیلمبردار، سجاد معتمد زاده صدابردار و احمد مهری به عنوان تدوین گر همکاری دارند.»

نویسندگی این فیلم کوتاه را که با عکاسی علیرضا باستانی آماده شده را خود یداله عابدی که طی هفته های اخیر فیلم کوتاه دیگری از او در مورد شهدای دانش آموز در اجلاسیه ملی شهدا در نجف آباد پخش شده بود بر عهده دارد.

مهدی عبدالهی سرپرست سابق سینمای جوان و از کارگردانان با سابقه شهرستان نیز در مراحل مختلف تولید این فیلم که شهربانو اسماعیلی مادر کارگردان اثر نقش اول آن را بازی می کند، حضور داشته است.