تکذیب فوت پروفسور اسرافیلیان
تکذیب فوت پروفسور اسرافیلیان

در روزهای اخیر برخی شبکه های مجازی فعال در سطح شهر به قصد افزایش مخاطبین خود قربانی تازه ای پیدا کرده اند؛این بار مرگ و زندگی پروفسور ابراهیم اسرافیلیان چهره ماندگار این نجف آباد سوژه خبری آنها شده است. اعلام چنین اخباری درحالی است که به یکی از محققان فعال در زمینه شناسایی نخبگان نجف […]

در روزهای اخیر برخی شبکه های مجازی فعال در سطح شهر به قصد افزایش مخاطبین خود قربانی تازه ای پیدا کرده اند؛این بار مرگ و زندگی پروفسور ابراهیم اسرافیلیان چهره ماندگار این نجف آباد سوژه خبری آنها شده است.
اعلام چنین اخباری درحالی است که به یکی از محققان فعال در زمینه شناسایی نخبگان نجف آباد، دیشب با اسرافیلیان دیداری داشته و مدعی است که این استاد برجسته ریاضی نیز از شنیدن چنین اخباری، بسیار ناراحت شده است.
به نظر می رسد مدیران برخی شبکه های مجازی سطح شهر می توانند با پرداختن به اخبار و مطالب مورد نیاز مخاطبان خود، جذابیت رسانه ای خود را افزایش دهند تا دیگر مجبور به جعل برخی اخبار بعضا ناراحت کننده نیز نشوند.
پروفسور ابراهیم اسرافیلیان به عنوان یکی از دوستان دوران کودکی شهید سید حسن آیت،در سال ۱۳۱۴ در نجف اباد به دنیا آمده و دکترای ریاضی گرایش هندسه و دیفرانسیل خود را از دانشگاه سوتمیتون انگلستان اخذ کرده است.