تکذیب ممنوعیت سفر اربعین برای معلمان
تکذیب ممنوعیت سفر اربعین برای معلمان

باشگاه خبرنگاران جوان:مهدی ابراهیم در خصوص انتشار بخشنامه‌ای با موضوع ممنوعیت سفر کارکنان و دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی ، عنوان کرد: بخشنامه‌ای برای جلوگیری از تعطیلی‌ کلاس‌های درس و رعایت ضوابط قانونی انتشار پیدا کرده که هیچگونه‌ ارتباطی به سفرهای مربوط به اربعین‌ ندارد اما متأسفانه‌ در این مسئله سوء برداشتی‌ صورت گرفته است. […]

باشگاه خبرنگاران جوان:مهدی ابراهیم در خصوص انتشار بخشنامه‌ای با موضوع ممنوعیت سفر کارکنان و دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی ، عنوان کرد: بخشنامه‌ای برای جلوگیری از تعطیلی‌ کلاس‌های درس و رعایت ضوابط قانونی انتشار پیدا کرده که هیچگونه‌ ارتباطی به سفرهای مربوط به اربعین‌ ندارد اما متأسفانه‌ در این مسئله سوء برداشتی‌ صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس این بخشنامه‌ هر گونه مسافرت خارج از کشور در زمان فعالیت آموزشی مدارس به علت کمبود شدید معلم امکان پذیر نمی باشد چراکه این امر منجر به تعطیلی کلاس های دانش آموزان می شود که اعتراض والدین را به دنبال خواهد داشت.

ابراهیم در مورد ممنوعیت‌ سفر به خارج از کشور برای دانش‌آموزان، یادآور شد: باید دانش‌آموزان با مجوز و نظر استان‌ نسبت به مسافرت خارج از کشور اقدام کنند و هنوز از طرف استان بخشنامه‌ای به ما اعلام نشده است.