تکرار یک برنامه خوب با استقبال ده ها هزار نفری
تکرار یک برنامه خوب با استقبال ده ها هزار نفری
پنج سال متوالی است که شهرداری نجف آباد با همراهی لشکر ۸ نجف اشرف، دفتر آستان قدس در نجف آباد و دیگر ارگان ها مانند بسیج، نیروی انتظامی و پلیس راهور جشن های میلاد امام رضا را با عنوان «زیر سایه خورشید» برگزار می کند.

تکرار یک برنامه خوب با استقبال ده ها هزار نفری

چند سال متوالی است که شهرداری نجف آباد با همراهی لشکر ۸ نجف اشرف، دفتر آستان قدس در نجف آباد و دیگر ارگان ها مانند بسیج، نیروی انتظامی و پلیس راهور جشن های میلاد امام رضا را با عنوان «زیر سایه خورشید» برگزار می کند. برنامه ای که با حضور ده ها هزار شهروند، عنوان پر مخاطب ترین برنامه شهر را به خود اختصاص داده است.

برگزاری این برنامه در فضای باز پارک کوهستان، کار سخت و طاقت فرسایی برای تمامی عوامل دخیل در آن است که انصافا به خوبی از عهده آن برآمده و توانسته اند کاری در سطح بهترین های استان و حتی کشور ارائه کنند.

برنامه ای که با حضور هنرمندان شاخص کشوری، به قدری مخاطب داشته که معمولا در ساعات برگزاری آن، بیشتر فضای پارک چندین هکتاری کوهستان و مسیرهای منتهی به آن، مملو از جمعیت می شود.

به هر حال در شرایطی که عملکرد بد برخی مسئولان در سطح کلان نظام و سوء مدیریت تعدادی از دستگاه های دولتی در سطح شهرستان، شرایط سخت و بعضا ناراحت کننده ای برای مردم ایجاد کرده، اجرای چنین برنامه هایی نقش موثری در شاد کردن مردم و کاهش فشارهای روحی و روانی آن ها خواهد داشت.

تجربه موفق همکاری شهرداری، لشکر ۸ نجف اشرف و دفتر آستان قدس در این برنامه، ثابت می کند که در همین شرایط سخت اقتصادی نیز اگر دستگاه های مختلف در کنار هم باشند، بسیاری از کارهای به ظاهر نشدنی، عملیاتی خواهند بود.

جشن میلاد امام رضا

جشن میلاد امام رضا

میلاد امام رضا

جشن میلاد امام رضا

نجف آباد نیوز