ثبت ۲۴۰ مورد اعزام اورژانس در اولین هفته نوروز نجف آباد
ثبت ۲۴۰ مورد اعزام اورژانس در اولین هفته نوروز نجف آباد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد گفت: در شهرستان تا پایان پنجشنبه پنجم فروردین ماه، ۲۴۰ مورد مأموریت اورژانس داشتیم که از این بین حدود ۱۰۰ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است. گله داری ضمن اشاره به حوادث ترافیکی این ایّام هم تصریح کرد: در ایّام نوروز و در خلال مسافرت های […]

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد گفت: در شهرستان تا پایان پنجشنبه پنجم فروردین ماه، ۲۴۰ مورد مأموریت اورژانس داشتیم که از این بین حدود ۱۰۰ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

گله داری ضمن اشاره به حوادث ترافیکی این ایّام هم تصریح کرد: در ایّام نوروز و در خلال مسافرت های نوروزی، در شهرستان نجف آباد خوشبختانه هیچ مورد فوتی نداشتیم.

گله داری ادامه داد: روز سوم از تعطیلات نوروزی به سرکشی از مراکز طبخ و توزیع غذا و فست فودها اختصاص پیدا کرد و پس از آن هم از محل استقرار مسافران نوروزی در باغ بانوان بازدید کردیم.

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: در این بازرسی ها با یک مورد برخورد داشتیم که دستور پلمپ آن واحد صادر شد و به واحد خاطی ۲۴ ساعت مهلت داده شد تا مواد اوّلیه را جمع آوری کند که این موضوع حل شد و کار به پلمپ خاتمه پیدا نکرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد در پایان از مسافران خواست تا با آرامش بیشتر و رعایت کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی به سفر بپردازند و بهداشت خود را در سفر همواره رعایت کنند تا سفری ایمن و سالم داشته باشند.