جشنواره قرآنی مدهامتان در نجف آباد آغاز شد
جشنواره قرآنی مدهامتان در نجف آباد آغاز شد

حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و دبیر اجرایی دهمین جشنواره کشوری مدهامتان گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان در مرحله نخست در شهرستان ها برگزار می شود سپس برگزیدگان به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و برگزریدگان مرحله استانی به رقابت در جشنواره کشوری خواهند پرداخت. وی […]

حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و دبیر اجرایی دهمین جشنواره کشوری مدهامتان گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان در مرحله نخست در شهرستان ها برگزار می شود سپس برگزیدگان به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و برگزریدگان مرحله استانی به رقابت در جشنواره کشوری خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه برگزیدگان کشوری این جشنواره به مسابقات کشوری سازمان اوقاف راه پیدا خواهند کرد، اظهار داشت: ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان، شناسایی استعدادهای برتر قرآنی و معرفی ظرفیت های موجود فرهنگی قرآنی کشور به مردم در این جشنواره بزرگ قرآنی دنبال می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره طی امروز و فردا(۲۹ و ۳۰ مهر) در محل بنیاد فرهنگی آیت الله خامنه ای این شهرستان به رقایت می پردازند.

وی به حضور ویژه خواهران در این جشنوراه در شهرستان نجف آباد اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همکاری اعضای فهیم کانون های فرهنگی مساجد استان اصفهان و همه دستگاه های اجرایی شهر و استان بتوانیم نمونه ای از یک جشنواره مسجدی طراز اول را در سطح کشور به عنوان الگو معرفی کنیم.

منبع:تسنیم