جواب قطعی DNA شهید حججی، کمتر از ۱۰ روز دیگر
جواب قطعی DNA شهید حججی، کمتر از ۱۰ روز دیگر

کانال تلگرامی شهید حججی در مصاحبه با حمید خلیلی یکی از همراهان خانواده شهید در سفر اخیرشان به سوریه، به تشریح آخرین اخبار و مطالب مرطوب به تایید قطعی DNA پیکر شهید و زمان تشییع آن پرداخته است. حمید خلیلی می گوید: «یک مرحله تشخیص هویت از طریق آزمایشات ژنتیک انجام شد،  که طی آن […]

کانال تلگرامی شهید حججی در مصاحبه با حمید خلیلی یکی از همراهان خانواده شهید در سفر اخیرشان به سوریه، به تشریح آخرین اخبار و مطالب مرطوب به تایید قطعی DNA پیکر شهید و زمان تشییع آن پرداخته است.

حمید خلیلی می گوید: «یک مرحله تشخیص هویت از طریق آزمایشات ژنتیک انجام شد،  که طی آن تنها پنج تا ده درصد عدم قطعیت وجود داشت که در چنین آزمایشاتی طبیعی است. برای جلوگیری از سوء استفاده بدخواهان، فرماندهان عالی سپاه تاکید دارند که تشخیص هویت به صورت قطعی انجام گیرد.»

مدیر موسسه شهید کاظمی اضافه می کند: «این کار طبق اظهارات پزشکان متخصص نیاز به چند مرحله کار آزمایشگاهی دقیق دارد و معمولا یک ماه طول می کشد ولی امیدواریم کمتر از ده روز با تلاش متخصصان و رصد و تدبیر شرایط میدانی، آزمایشات نهایی به نتیجه برسد.»

خلیلی همچنین در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص قطعه قطعه شدن پیکر شهید، گفت: «از دادن پاسخ معذورم»

پاسدار شهید محسن حججی، پیش از ورود به لشکر زرهی ۸ نجف اشرف از نیروهای موسسه شهید کاظمی محسوب می شد.

سایت سپاه پاسداران و دیگر پایگاه های خبری، هنوز هیچ خبری در این خصوص منتشر نکرده اند.

سایت مردمی حیدریون که برای ثبت نام از متقاضیان راه اندازی موکب در مراسم تشییع راه اندازی شده، در صفحه اصلی خود زمان باقی مانده تا تشییع شهید را ۷ روز دیگر اعلام کرده است.