حال و هوای مسیر تشییع، ساعاتی مانده به یک حماسه
حال و هوای مسیر تشییع، ساعاتی مانده به یک حماسه

مسیر تشییع پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی که تا ساعاتی دیگر میزبان جمعیتی میلیونی خواهد شد، حال و هوای خاص و کم نظیری در تاریخ نجف آباد دارد. در کاری زیبا و شایسته، بنیاد شهید تصاویر حدود ۲۵۰۰ شهید نجف آباد را به صورت بنرهایی با ابعاد تقریبی یک متر مربع، در مسیر تشییع […]

مسیر تشییع پاسدار شهید مدافع حرم محسن حججی که تا ساعاتی دیگر میزبان جمعیتی میلیونی خواهد شد، حال و هوای خاص و کم نظیری در تاریخ نجف آباد دارد.

در کاری زیبا و شایسته، بنیاد شهید تصاویر حدود ۲۵۰۰ شهید نجف آباد را به صورت بنرهایی با ابعاد تقریبی یک متر مربع، در مسیر تشییع نصب کرده است. در بین این تصاویر، می توان بیش از ۸۰ سردار شهید را پیدا کرد. شهرنجف آباد به تنهایی اندازه ۳استان کشور شهید دارد.

تصاویر ۱۰ شهید مدافع حرم لشکر زرهی۸ نجف اشرف که شهید حججی یازدهمین آن ها محسوب می شود در کنار ۵ شهید لشکر فاطمیون که از این شهر اعزام شده اند، دیگر قسمت قابل توجه برنامه نصب تصاویر شهدا است.

انسداد معابری که به بلوار طالقانی و محدوده تشییع وارد می شوند، از فرعی های کم تردد تر شروع شده و تا صبح به تمامی مسیرها گسترش پیدا خواهد کرد. قطعات بتنی بزرگ در این نقاط طوری قرار داده شده اند که تنها امکان عبور پیاده ها وجود دارد.

در طول مسیر، چندین جایگاه ویژه استقرار خبرنگاران، عکاسان و دوربین های تلویزیونی تدارک دیده شده که به تدریج تکمیل می شوند.