حضور یک نمایش از نجف آباد در جشنواره تئاتر استان
حضور یک نمایش از نجف آباد در جشنواره تئاتر استان
ارشاد نجف آباد: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از راهیابی نمایش « دلواپسی» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد قانعی فر به سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان، خبر داد.

حضور یک نمایش از نجف آباد در جشنواره تئاتر استان

ارشاد نجف آباد: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از راهیابی نمایش «دلواپسی» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد قانعی فر به سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان، خبر داد.

محبوبه عبادالهی گفت:در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان که از ۱۵ تا ۱۹ آبان ماه برگزار شد، تعداد ۱۰۱ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از مجموع ۵۹ نمایش خیابانی، تعداد ۲۰ اثر و از ۴۲ نمایش صحنه ای، تعداد ۱۲ اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

نمایش خیابانی «دلواپسی» روایت زندگی یک پدر و مادر شهید است که در انتظار نشانه‌ای از فرزند مفقودالاثرشان هستند که هیچ موقع نشانی از آن پیدا نمی‌کنند.

راوی نمایش یک روحانی است که در آغاز نمایش ماجرایی از جنگ را مطرح می‌کند که در این اثنا با مناقشه پیرمرد و پیرزنی که پدر و مادر شهید هستند، صحبت‌های او قطع می‌شود.

این نمایش با نقش‌آفرینی خورشید رحیمی که خود از خانواده شهداست و قدیرعلی فریدنی‌زاده از جانبازان دفاع مقدس و در نقش پدر و مادر شهید قصه و صفر مردانی راوی داستان، با لهجه نجف‌آبادی و استفاده از اصطلاحات فولکلوریک (بومی) نجف‌آبادی مخاطبان زیادی را جذب نمود.

نمایش  دلواپسی به نویسندگی و کارگردانی فرهاد قانعی فر

نمایش دلواپسی به نویسندگی و کارگردانی فرهاد قانعی فر

حضور یک نمایش از نجف آباد در جشنواره تئاتر استان