حضور ۹۳ روحانی مبلغ در نجف آباد
حضور ۹۳ روحانی مبلغ در نجف آباد
حوزه نیوز:مسئول اداره تبلیغات شهرستان گفت: علاوه بر حضور بیش از 200 نفر از ائمه جماعات ثابت شهرستان نجف آباد، 93 نفر از طلاب آقا و خانم از اداره تبلیغات اصفهان و قم برای تبلیغ رمضانی در شهرستان حکم تبلیغی دریافت کرده اند.

حضور ۹۳ روحانی مبلغ در نجف آباد

حوزه نیوز:مسئول اداره تبلیغات شهرستان گفت: علاوه بر حضور بیش از ۲۰۰ نفر از ائمه جماعات ثابت شهرستان نجف آباد، ۹۳ نفر از طلاب آقا و خانم از اداره تبلیغات اصفهان و قم برای تبلیغ رمضانی در شهرستان حکم تبلیغی دریافت کرده اند.

حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی افزود: این مبلغین عمدتا در کمپ های ترک اعتیاد، زندان، مراکز جمعیتی، پارک ها و یادمان شهدای شهرستان نجف آباد جهت اقامه نماز، سخنرانی، گفتمان های دینی، مشاوره و پرسش و پاسخ مشغول به فعالیت تبلیغی می باشند.

یزدانبخش افزود: خواهران مبلغه نیز با حضور محافل قرآنی خانگی به بیان نکات تفسیری، احکام و دیگر موارد می پردازند.

حجت الاسلام قاسمی در خصوص ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری جناب آقای نظری، به مناسبت سوم خرداد و ایام آزاد سازی خرمشهر در محل یادمان شهدای نجف آباد از جمله این برنامه ها محسوب می شود.

 وی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف سازمان تبلیغات قرار دادن محتوای لازم جهت تبین بیانیه در اختیار مبلغین است که محتواهای تبلیغی شامل فایل های پاورپوینت و پی دی اف با رویکرد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به همراه نکات قرآنی این بیانیه و مواردی که نیاز مبلغین می باشد، در اختیار مبلغین قرار می گیرد.

تبلیغات اسلامی

رییس سازمان تبلیغات اسلامی نجف آباد

نجف آباد نیوز