درخشش اسکیت نجف آباد در مسابقات بین المللی + تصاویر
درخشش اسکیت نجف آباد در مسابقات بین المللی + تصاویر
اسکیت بازان تیم آکادمی اسکیت احسان نجف آباد به مربیگری احسان حبیب آبادی، فرزانه ایوبی و آرش رستمیان در مسابقات بین المللی اسکیت مارشال کاپ 2019 موفق به کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 1 برنز شدند.

درخشش اسکیت نجف آباد در مسابقات بین المللی + تصاویر

اسکیت بازان تیم آکادمی اسکیت احسان نجف آباد به مربیگری احسان حبیب آبادی، فرزانه ایوبی و آرش رستمیان در مسابقات بین المللی اسکیت مارشال کاپ ۲۰۱۹ موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شدند.

پنجمین دوره مسابقات بین المللی مارشال کاپ در بالاترین سطح حرفه ای (۳مانع) به میزبانی فدراسیون اسکیت ایران از ۲۷  تا ۲۹ آذر ماه با حضور ۱۶۰ شرکت کننده از کشورهای ایران، اسپانیا، اتریش، لهستان، روسیه، ترکیه، عراق و افغانستان برگزار شد و تیم نجف آباد با بیشترین تعداد مقام و با اختلاف زیاد، به عنوان پرچمدار این رقابت ها شناخته شد.

در این دوره از بازی ها زهرا باقرزاده، علی شجاعی و محمد امین عباسیان به نشان طلا دست پیدا کرده و لعیا عربی، رومینا سالک و امیر محمد سواری گردن آویز نقره را به دست آوردند. تیم آکادمی اسکیت احسان نجف آباد که با سرمربی گری احسان حبیب آبادی و مربی گری فرزانه ایوبی و آرش رستمیان در رقابت ها حاضر شده بود، توسط مینا عابدینی به یک نشان برنز هم دست پیدا کرد و امیر حسین ایمانیان، یوسف حجتی و زهرا حسینی هم سه عنوان چهارمی به دست آوردند.

علیرضا پورشبان به عنوان کمک مربی و فرشاد مروتی و محمد رمضانی نژاد نیز به عنوان مربی بدنساز تیم اعزامی را همراهی می کردند.

آکادمی اسکیت احسان

آکادمی اسکیت احسان