درخشش جوانان وزنه بردار نجف آباد در لیگ کشور
درخشش جوانان وزنه بردار نجف آباد در لیگ کشور

در آخرین مسابقات برگزار شده از لیگ برتر وزنه برداری جوانان کشور محسن همتیان،شاهرخ عقیلی خواه ومجید قیصریه سه جوان وزنه بردار نجف آبادی حاضر در تیم های مختلف،توانست حائز رتبه های برتر رقابت ها شوند. شاهرخ عقیلی خواه از تیم عقاب نیروی هوایی همدان با مهار وزنه ۱۱۲ کیلوگرم در حرکت یک ضرب،۱۴۰ کیلو […]

در آخرین مسابقات برگزار شده از لیگ برتر وزنه برداری جوانان کشور محسن همتیان،شاهرخ عقیلی خواه ومجید قیصریه سه جوان وزنه بردار نجف آبادی حاضر در تیم های مختلف،توانست حائز رتبه های برتر رقابت ها شوند.

وزنه برداری وزنه برداری۲

شاهرخ عقیلی خواه از تیم عقاب نیروی هوایی همدان با مهار وزنه ۱۱۲ کیلوگرم در حرکت یک ضرب،۱۴۰ کیلو در ۲ ضرب و مجموع دویست و پنجاه و دو کیلوگرم عنوان دوم وزن ۶۲ کیلوگرم را از آن خود کرد.

مجید قیصریه نیز دیگر جوان وزنه بردار نجف آبادی بود که در قالب تیم نیروی زمینی با مهار وزنه های ۱۰۶ و صد و پانزده کیلوگرم در حرکت های یک ضرب و دو ضرب و مجموع دویست و بیست و یک کیلوگرم عنوان سومی همین وزن را به دست آورد.

محسن همتیان نیز در ترکیب تیم عقاب نیروی هوایی همدان با مهار ۹۷ کیلوگرم در یک ضرب،۱۲۱ کیلو در دو ضرب و مجموع دویست و هجده کیلوگرم جایگاه سومی وزن پنجاه و شش کیلوگرم را به دست آورد.

محسن همتیان از نجف آباد، شاهرخ عقیلی خواه رضوانشهر و مجید قیصریه از روستای حاجی آباد توانسته اند در ترکیب تیم های لیگ برتری حضور پیدا کنند.

منبع خبر:روابط عمومی هیات وزنه برداری نجف آباد