درخشش کشوری دختران جودوکار نجف آباد+تصویر
درخشش کشوری دختران جودوکار نجف آباد+تصویر
ورزش و جوانان نجف آباد: در مسابقات قهرمانی جودو بانوان جنوب کشور، تیم استان اصفهان با حضور دختران جودوکار نجف آباد، با برتری کامل و کسب ۷ مدال طلای انفرادی موفق به کسب مقام اول تیمی در بخش نوجوانان و همچنین کسب مقام دوم تیمی در بخش خردسالان شد.

درخشش کشوری دختران جودوکار نجف آباد+تصویر

ورزش و جوانان نجف آباد: در مسابقات قهرمانی جودو بانوان جنوب کشور، یادواره سردار شهید مرتضی جاویدی که در دو بخش جشنواره و شیایی به میزبانی استهبان شیراز، تیم استان اصفهان با حضور دختران جودوکار نجف آباد، با برتری کامل و کسب ۷ مدال طلای انفرادی موفق به کسب مقام اول تیمی در بخش نوجوانان و همچنین کسب مقام دوم تیمی در بخش خردسالان شد.

در بخش جشنواره (اجرای تکنیک) نوشین والی پور، الیسا صالح پور و آیسا داودی به نشان طلا دست پیدا کردند و پریماه والی نیا، ترمه داودی، مارال اسدیان و آتنا محبی نقره ای شدند. سه گردن آویز برنز این قسمت را هم ترنم داودی، زهرا طاهری و فاطمه شکرالهی کسب کردند.

در بخش مسابقات رده سنی نونهالان نیز صبا جلال الدین، هستی جلال الدین، شیدا داودوند به عنوان قهرمانی و نشان طلا دست پیدا کردند، تینا احمدی تک نشان نقره تیم اعزامی شهرستان را کسب کرد و مهرآسا هاشمی، یلدا رحیمی، پریا مرادی و کیانا شکرالهی چهار نشان برنز به دست آوردند.

رده نوجوانان رقابت ها، با کسب هفت نشان طلای ساره بهرامی، فاطمه زهرا قادری، مهسا شکرالهی، ستایش جلال الدین، ساغر کیماسی، ساره هزار روسی و کیانا شاکریان برای تیم شهرستان نجف آباد همراه بود.

در این دوره که با شرکت بیش از ۲۵۰ جودوکار از استان های فارس، اصفهان، سیستان وبلوچستان، خوزستان، هرمزگان و کرمان همراه بود، فروغ رضایی به عنوان مربی و سمیه رضایی در جایگاه سرپرست، تیم اعزامی شهرستان را همراهی می کردند.

درخشش کشوری دختران جودوکار نجف آباد

درخشش کشوری دختران جودوکار نجف آباد

درخشش کشوری دختران جودوکار نجف آباد+تصویر