درگذشت حجت الاسلام نعمت الله صالحی حاجی آبادی
درگذشت حجت الاسلام نعمت الله صالحی حاجی آبادی
حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله صالحی حاجی آبادی، پدر شهیدان مجتبی و محمد تقی صالحی غروب سه شنبه 9آبان 1402 آسمانی شد و به فرزندان شهید و همسر مرحومه اش پیوست.

درگذشت حجت الاسلام نعمت الله صالحی حاجی آبادی

حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله صالحی حاجی آبادی، پدر شهیدان مجتبی و محمد تقی صالحی غروب سه شنبه ۹آبان ۱۴۰۲ آسمانی شد و به فرزندان شهید و همسر مرحومه اش پیوست.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله صالحی حاجی آبادی متولد پنج شهریور ۱۳۲۲ بودند و از شش سالگی و در یتیمی بزرگ شدند. ایشان پس از اینکه به کسوت روحانیت در آمدند با تبلیغ در مناطق مختلف به مبارزه با رژیم ستمشاهی پرداختند و بارها توسط ساواک شکنجه و چندین نوبت هم زندانی بودند که در اثر این شکنجه ها به مقام جانبازی نائل آمدندـ

ایشان با حکم مستقیم حضرت امام خمینی (ره) امام جمعه اسلام آباد زرند کرمان شدند و این مسؤلیت تا سال ۱۳۷۵ بر گردن ایشان بود.

ایشان کمیته انقلاب اسلامی را در منطقه تاسیس کردند و بعد ها هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در در اسلام آباد پایه ریزی کردند. همچنین ایشان نماینده ولی فقیه در منطقه اسلام آباد بودند.

از مجاهدت های ایشان میتوان به حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی به مدت بیش از سی ماه اشاره کرد. همچنین خدمات فراوانی در جنگ انجام دادند و در برخی مواقع با فرماندهی نیروها و… در عملیات های مختلف تاثیر گذار بودند.

از ایشان تالیفات مختلفی وجود دارد که میتوان به ۱۲عنوان کتاب نفیس در مورد انسان و برزخ و… اشاره کرد.

ایشان پدر شهیدان مجتبی و محمد تقی بودند که شهید مجتبی در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و محمد تقی نیز جانباز شدند که در سال ۱۳۸۰به علت جراحات شیمایی به مقام شهادت نائل آمدند.

همسر ایشان نیز در دی ماه سال گذشته همزمان با سی و ششمین سالگرد شهادت مجتبی آسمانی شد.

نجف آباد نیوز: تمامی مطالب این خبر را یکی از شهروندان برایمان ارسال کرده اند. اخبار تکمیلی در خصوص مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحوم نیز به محض دریافت، منتشر خواهد شد.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله صالحی حاجی آبادی

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین نعمت الله صالحی حاجی آبادی

درگذشت حجت الاسلام نعمت الله صالحی حاجی آبادی