دستگیری سارقان چدن نجف آباد در قم
دستگیری سارقان چدن نجف آباد در قم

قم – ایرنا -رییس پلیس آگاهی قم با اشاره به دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای در این استان، گفت: متهمان پس از شناسایی انبارهای ضایعات چدن با عناوین و مدارک جعلی، پس از خریداری آلیاژ چدن متواری می شدند.به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ‘مهدی قدمی’ روز سه شنبه در این […]

قم – ایرنا -رییس پلیس آگاهی قم با اشاره به دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای در این استان، گفت: متهمان پس از شناسایی انبارهای ضایعات چدن با عناوین و مدارک جعلی، پس از خریداری آلیاژ چدن متواری می شدند.به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ‘مهدی قدمی’ روز سه شنبه در این باره اظهارداشت: در پی دریافت یک فقره نیابت قضایی از شهرستان نجف آباد اصفهان با موضوع توقیف اموال و دستگیری متهمان کلاهبرداری خرید و فروش بار چدن به ارزش ۱۶ میلیون تومان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با انجام تحقیقات گسترده، هر دو متهم که اهل یکی از استان های غربی و مرکزی کشور بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته رییس پلیس آگاهی استان قم این افراد که شش و چهار فقره سابقه کیفری دارند قصد فروش حدود ۲۱ تن بار چدن داشته که دستگیر شدند.

قدمی اضافه کرد: متهمان با جعل کارت ملی و ثبت نام خط تلفن همراه ضمن شناسایی انبارهای ضایعات چدن جهت خرید بار به متصدی انبار مراجعه و با معرفی خود با عناوین جعلی پس از بارگیری ضایعات جهت توزین بار به همراه راننده محل را ترک و بدون پرداخت وجه متواری و بار مربوطه را در استان های تهران و قم زیر قیمت به فروش می رساندند.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به شناسایی سه تن دیگر از شاکیان، گفت: کلاهبرداران پس از اعتراف به دزدی انتسابی و انجام سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و در نهایت راهی زندان شدند