دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیاردی در نجف آباد
دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیاردی در نجف آباد
پلیس نجف آباد: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: فردی با کلاهبرداری تحت عنوان ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی با هزینه اندک اعتماد افراد را جلب و با دریافت مبالغی به عنوان پیش پرداخت نسبت به ثبت نام صوری خودرو و ارائه حواله های جعلی موجبات اغفال تعداد ۱۸ نفر از شهروندان را فراهم کرده و با کلاهبرداری به مبلغ 10 میلیارد تومان متواری شده بود.

دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیاردی در نجف آباد

پلیس نجف آباد: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: فردی با کلاهبرداری تحت عنوان ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی با هزینه اندک (صرفا پرداخت قیمت مصوب نمایندگی ) اعتماد افراد را جلب و با دریافت مبالغی به عنوان پیش پرداخت نسبت به ثبت نام صوری خودرو و ارائه حواله های جعلی موجبات اغفال تعداد ۱۸ نفر از شهروندان را فراهم کرده و با کلاهبرداری به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان متواری شده بود.

سرهنگ میثم گوهری آرانی افزود: به دنبال تشکیل این پرونده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت که با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

گوهری افزود : متهم در بازجویی های صورت گرفته به جرم خود اعتراف و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی اعزام و با قرار مناسب به زندان معرفی شد.

نجف آباد نیوز: در یکی از آگهی نامه های نجف آباد که تاریخ انتشار آن، ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ درج شده، این آگهی به چشم می آید: «تحویل ۳ماهه تمامی خودروهای ساخت ایران خودرو با ۳۵ درصد زیر قیمت کارخانه و بدون قرعه کشی. فقط با وکالتی کردن ۴۰۰ میلیون تومان.»

نیروی انتظامی

نیروی انتظامی

دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیاردی در نجف آباد