دوباره شهید می‌آید تا بدانیم قدر امنیت به گرانی خون است
دوباره شهید می‌آید تا بدانیم قدر امنیت به گرانی خون است

به بهانه شهادت شهیدان مدافع حرم از لشگر۸ دوباره شهید می‌آید تا بدانیم قدر امنیت به گرانی خون است امروز امنیت ایران تنها در چارچوب مرزها قابل تامین نیست و با امنیت منطقه گره خورده و شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه شهید شدند تا ناامنی به مرزهای ایران سرفراز حتی نزدیک هم نشود. […]

به بهانه شهادت شهیدان مدافع حرم از لشگر۸
دوباره شهید می‌آید تا بدانیم قدر امنیت به گرانی خون است

امروز امنیت ایران تنها در چارچوب مرزها قابل تامین نیست و با امنیت منطقه گره خورده و شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه شهید شدند تا ناامنی به مرزهای ایران سرفراز حتی نزدیک هم نشود.

[box type=”shadow” ]امروز خبر بازگشت پیکر ۲ شهید مدافع حرم از لشکر ۸ نجف اشرف مخابره شد، خبری که جدای از اندوه آن پیامی را به همراه داشت.[/box]

پیامی که شاید برای خود این شهدا از اصل خبر شهادت هم مهم‌تر است و لازم است که اندکی تامل کنیم در مسیر حرکت این شهدا، شهدای ما در تمام دنیا الگو و نمونه شده‌اند و همه ملت‌ها یاد گرفته‌اند که رمز پیروزی و موفقیت، ایستادگی و مقاومت در راه آرمان‌هاست.مدافع حرم

مقام معظم رهبری بصیرت را رمز پیروزی و موفقیت می‌دانند و امروز مردم سوریه و عراق به بصیرت و آگاهی رسیده‌اند و در راه رسیدن به این آگاهی و پیروزی هم هزینه‌ها و خسارات بسیاری را متحمل شده‌اند.

نبود بصیرت عامل مهم شکست ملت‌هاست و هر جا که در طول تاریخ از دشمن ضربه خورده‌ایم، به خاطر بی‌بصیرتی بوده و هر جا که ملت به آگاهی رسیده‌ است، توانسته‌اند بر دشمنان خود غلبه کرده و پیروز شوند.

داعش و امثال آن؛ جیره‌خوارن استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایت‌کار و عوامل آن در منطقه هستند، در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران هم صدام یک نیروی فریب خورده و بازیگر بود.

همان کسانی که امروز این حرکات تروریستی را مدیریت می‌کنند، در آن دوران هم از صدام استفاده کردند. آ‌ن‌ها یک روز در سوریه، یک روز در لبنان و یک روز هم در عراق به دنبال ایجاد فتنه هستند و در همه این فتنه‌ها هم کارگردان یکی است و فقط بازیگران عوض شده‌اند و در این دوران هم گروهکی را به اسم داعش علم کرده‌اند.

امروز امنیت ایران تنها در چهارچوب مرزها قابل تامین نیست و با امنیت منطقه گره خورده و شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه شهید شدند تا ناامنی به مرزهای ایران سرفراز حتی نزدیک هم نشود و مقام این شهدا اگر بیشتر از شهدای جنگ تحمیلی نباشد، کمتر نیست.

این شهدای مظلوم به پیشواز امنیتی رفتند که جهان اسلام را آرام نگه دارد و دشمن هم خیال باطل نکند چراکه با شهادت ایشان، هزاران جوان دیگر بلند خواهند شد و پرچم را در دست خواهند گرفت و آنها را در سوریه و عراق دفن خواهند کرد.