راهیابی نمایش هنرمند نجف آبادی به مرحله نهایی تئاتر استان
راهیابی نمایش هنرمند نجف آبادی به مرحله نهایی تئاتر استان

نمایش گوصلان به نویسندگی و کارگردانی جواد نوریان از نجف آباد توانست در جمع نه نمایش برتر به مرحله نهایی جشنواره تئاتر استان اصفهان راه پیدا کند. حمد شاهین فرروز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این نمایش ها از بین ۳۷ اثربه بخش مسابقه جشنواره راه یافته است. وی افزود:مرگ در پاییز […]

نمایش گوصلان به نویسندگی و کارگردانی جواد نوریان از نجف آباد توانست در جمع نه نمایش برتر به مرحله نهایی جشنواره تئاتر استان اصفهان راه پیدا کند.
حمد شاهین فرروز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این نمایش ها از بین ۳۷ اثربه بخش مسابقه جشنواره راه یافته است.

وی افزود:مرگ در پاییز به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی رادمهر کشانی ، بنیان به نویسندگی مهرداد کورش نیا و کارگردانی حسین عبدالهی ،تقاطعی در کهکشان کاری از پیمان کریمی وصبحانه ای برای ایکاروس به نویسندگی حمید رضا نعیمی و کارگردانی شایان فیروزی نمایش های شهر اصفهان است.

شاهین فر گفت: نمایش های گوصلان به نویسندگی و کارگردانی جواد نوریان از نجف آباد، زیر سم ستوران به نویسندگی و کارگردانی کوروش شمس از شاهین شهر،،تقاطع زمین به آسمان به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و کارگردانی ابوالفضل شریفی از خمینی شهر، کثیف می کنم دنیا را با پاها کاری از صادق فرهمند از شاهین شهر،سه روایت از مردن به کارگردانی رضا گشتاسب و محسن احمدی ازلنجان نمایش های راه یافته شهرستان ها به این جشنواره هستند.

وی گفت:محسن رهنما، حمید شهرانی و احمد شاهین فرهیات بازبین بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اصفهان را برعهده داشتند.

وی افزود: سه داور از تهران این جشنواره را داوری خواهند کرد.

بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان اصفهان که از ۲۴ تا ۲۷ شهریورامسال در مجتمع فرهنگی وهنری استاد فرشچیان و تالارهنر اصفهان برگزار می شود.