راه‌اندازی ۵ مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در نجف آباد
راه‌اندازی ۵ مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری(دامت برکات) و همچنین در قالب اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در سطح […]

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری(دامت برکات) و همچنین در قالب اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در سطح شهرستان اقدام به راه اندازی ۵ مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در این شهرستان نموده است.
وی ادامه داد: شعبات مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در یزدان شهر، ویلا شهر، دانشگاه فنی و حرفه ای سمیه شهر علویجه، شهر نجف آباد و مرکز اصلی این مرکز نیز کتابخانه آیت ا… حججی نجف آباد می باشد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه افزود: هر شعبه به طور میانگین ۲۰ کلاس دارد که علاقمندان در رشته های حفظ یک، دو، پنج، ده و ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، روخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم و همچنین حفظ موضوعی قرآن کریم در این مراکز مشغول به یادگیری قرآن کریم می باشند.
حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر نیز ۱۵۰۰ نفر قرآن آموز با شرکت در دوره های مختلف مراکز تخصصی حفظ قرآن کریم شهرستان نجف آباد تحت آموزش مربیان مجرب قرآنی هستند.
وی ادامه داد: همچنین یک دوره حفظ موضوعی قرآن کریم برای ۶۰ نفر از پرسنل کادر و فرماندهان نمایندگی لشکر نجف اشرف زیر نظر مربیان مجرب قرآنی این مراکز در حال برگزاری می باشد.