رزمندگان پدافند هوایی لشکر۸نجف در سال۶۵+فیلم
رزمندگان پدافند هوایی لشکر۸نجف در سال۶۵+فیلم
خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که آذر65 و قبل از عملیات کربلای4 در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده، تعدادی از خدمۀ توپ تک‌لول ضدهوایی (57میلی‌متری) لشکر8نجف‌اشرف که روی ارتفاعات اطراف این پادگان مستقر شده، مصاحبه می‌کنند.

رزمندگان پدافند هوایی لشکر۸نجف در سال۶۵+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که آذر۶۵ و قبل از عملیات کربلای۴ در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده، تعدادی از خدمۀ توپ تک‌لول ضدهوایی (۵۷میلی‌متری) لشکر۸نجف‌اشرف که روی ارتفاعات اطراف این پادگان مستقر شده، مصاحبه می‌کنند.

در ابتدای فیلم، لحظاتی از شلیک این قبضه نشان داده می‌شود که ظاهراً به سمت یک هدف واقعی شلیک می‌کند.

رزمندگان حاضر در این فیلم که بیشترشان سرباز وظیفه یا پاسدار وظیفه هستند، طی دو بخش مصاحبه می‌کنند که بین این دو بخش، لحظاتی از آماده‌سازی گلوله‌های ضدهوایی به تصویر کشیده شده است.

در بخش اول مصاحبه، این نیروها مصاحبه می‌کنند:

ایرج خدابخشی از کاشان، محمد فریدونی از کاشان، ابولقاسم نیکوکار (یا نیکوکاوَند) (شک داریم نام‌خانوادگی این رزمنده را درست متوجه شده باشیم) از قزوین، سهل‌علی غلامی از ساوه و سهراب بهداروند از شوش.

در قسمت دوم مصاحبه نیز، این افراد مصاحبه دارند:

محمدعلی ابراهیمی از دستگرد قداده مبارکه، ابوالفضل نظام‌زاده از کوهپایه اصفهان، قربانعلی نصیری از زنجان، رمضان احمدی از زنجان، نورعلی غفاری از زنجان و رزمنده‌ای اهل روستای پرچین خدابنده زنجان که مشخصاتش را نمی‌گوید.

رزمندگان پدافند هوایی لشکر8نجف در سال65

رزمندگان پدافند هوایی لشکر۸نجف در سال۶۵

 

 

رزمندگان پدافند هوایی لشکر۸نجف در سال۶۵+فیلم