رسیدگی به۱۱۰۰حریق و حادثه در نجف آباد
رسیدگی به۱۱۰۰حریق و حادثه در نجف آباد
پایگاه خبری شهرداری: سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف‌آباد گفت: در سال گذشته، پرسنل ایستگاه‌های پنج‌گانه این سازمان به بیش از 1100 مورد حریق و حادثه در نقاط مختلف شهر رسیدگی کردند که از این میزان، حدود۴۶۰فقره آتش‌سوزی بوده و بیش از 600مورد به انواع حوادث مربوط می‌شده است.

رسیدگی به۱۱۰۰حریق و حادثه در نجف آباد

پایگاه خبری شهرداری: سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف‌آباد گفت: در سال گذشته، پرسنل ایستگاه‌های پنج‌گانه این سازمان به بیش از ۱۱۰۰ مورد حریق و حادثه در نقاط مختلف شهر رسیدگی کردند که از این میزان، حدود۴۶۰فقره آتش‌سوزی بوده و بیش از ۶۰۰مورد به انواع حوادث مربوط می‌شده است.

حسنعلی امیر‌کاوه بیشترین دلیل بروز آتش‌سوزی‌های سال۹۹ را نشت گاز در ۷۱ مورد دانست و اضافه کرد: اتصالی برق در ۶۳مورد، انتقال حرارت در ۶۰فقره و طی مواردی مانند سرایت حریق، جوشکاری و برشکاری، ۵۰ فقره دخالت‌های عمدی و ۳۴ مورد نشت بنزین از دیگر علل بروز آتش‌سوزی‌های این مدت هستند.

امیرکاوه، بخش دیگری از صحبت‌هایش را به آمار نجات‌یافتگان از حوادث سال گذشته اختصاص داد و گفت: در این مدت بیش از ۲۲۵ شهروند از حوادث مختلف نجات داده شده و ۱۶۹مصدوم این حوادث نیز روانه اورژانس و مراکز درمانی شده‌اند و متاسفانه شانزده شهروند نیز جان خود را از دست داده‌اند که ۹نفر آن‌ها مربوط به حوادث تصادف و واژگونی خودرو بوده‌اند.

آتش نشانی نجف آباد

آتش نشانی نجف آباد

رسیدگی به۱۱۰۰حریق و حادثه در نجف آباد