روایتِ پلیس وظیفه شناس نجف آباد
روایتِ پلیس وظیفه شناس نجف آباد
راننده‌ای طی تماس با مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان ضمن قدردانی از زحمات ماموران پلیس راه که در برف و سرما به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، نجات خود از حادثه‌ای که برایش پیش آمده بود را مدیون مسؤولیت‌پذیری یکی از ماموران پلیس راه نجف‌آباد دانست.

روایتِ پلیس وظیفه شناس نجف آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، یک راننده در گفت‌وگوی تلفنی با مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان اظهار داشت: شب گذشته با خودروی ال نود خود از جاه نهاوند به سمت اصفهان می‌آمدم و بعد از گذشتن از جاده بوئین و میاندشت وارد محور داران شدم و چون مسافت زیادی را طی کرده بودم و از طرفی هم هوا به شدت برفی شده بود، تصمیم گرفتم که در کنار جاده کمی توقف کرده و بعد از کمی استراحت و مناسب شدن هوا دوباره به رانندگی خود ادامه دهم.

وی افزود: ساعت حدود یک و نیم شب بود که ماشین را روشن کردم، اما هرچقدر گاز را می‌فشردم، چرخ‌های ماشین بیرون حرکت نمی آمدند؛ از خودرو پیاده شدم و دیدم تایرها حسابی در گل و برف فرو رفتند. نمی‌دانستم چکار کنم، هیچ خودرویی هم آن ساعت از جاده عبور نمی‌کرد. هوا سرد و تاریک بود و من هم وسیله‌ای نداشتم که بتوانم ماشینم را از درون گل بیرون بیاورم.

این هموطن در ادامه صحبت‌هایش گفت: مدام با خودم نذر و نیاز می کردم و چشمم به جاده بود که یک نفر به دادم برسد تا اینکه نا گهان یک خودروی پژو ۲۰۶ از کنارم عبور کرد و وقتی مرا با آن حالت دید بلافاصله توقف کرد و از خودرو پیاده شد این شخص با خوشرویی به من سلامی کرد و بدون اینکه خودش را معرفی کند روی زمین نشست و با دستانش گل‌ها را از زیر لاستیک ها کنار زد وقتی بلند شد تمام لباسش گلی شده بود بعد طنابی را از خودرویش آورد و ماشین مرا بُکسل کرد و از درون گل‌ها بیرون کشید.

غیاثی گفت: وقتی خودروی من وارد جاده شد شماره تلفنش را هم به من داد و گفت که اگر بازهم مشکلی برایت پیش آمد به من زنگ بزن، به او گفتم شما کی هستید کجا کار می‌کنید تا بیایم و از خجالتتان دربیایم خلاصه با اصرار فراوان متوجه شدم او مامور پلیس راه نجف‌آباد است که بعد از پایان کارش به منزلش می‌رفت.

وی ضمن قدردانی از زحمات ماموران پلیس راه که در برف و سرما و در بدترین شرایط جوی به مردم خدمت‌رسانی می کنند گفت: من نجات خود در این حادثه‌ای که برایم پیش آمد را مدیون این مامور وظیفه شناس و مسؤولیت‌پذیر هستم که با وجود اینکه در آن ساعت کارش تمام شده بود اما در لباس شخصی و با استفاده از خودروی شخصی‌اش به کمک من آمد به همین خاطر با شما تماس گرفتم تا نهایت سپاس و قدردانی خود را از این مامور وظیفه شناس اعلام کنم و از خداوند می‌خواهم که همه ماموران پلیس و خانواده هایشان را در پناه خود محافظت کند.

نجف آباد نیوز: تصویر، به احتمال زیاد تزیینی است.

پلیس راه

پلیس راه

روایتِ پلیس وظیفه شناس نجف آباد