رونمایی از نخستین نرم افزار انتخاباتی کشور در نجف آباد
رونمایی از نخستین نرم افزار انتخاباتی کشور در نجف آباد

نخستین سامانه ویژه انتخابات با هدف معرفی نامزدهای مجلس دهم شورای اسلامی اولین بار در کشور، توسط یک تیم نرم افزاری در نجف آباد طراحی و  در اختیار کاربران اینترنت و گوشیهای همراه قرار گرفت. با شروع مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دهمین مجلس شورای اسلامی، نرم افزار “کاندید اصلح” به معرفی نامزدهای انتخاباتی می […]

نخستین سامانه ویژه انتخابات با هدف معرفی نامزدهای مجلس دهم شورای اسلامی اولین بار در کشور، توسط یک تیم نرم افزاری در نجف آباد طراحی و  در اختیار کاربران اینترنت و گوشیهای همراه قرار گرفت.

با شروع مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دهمین مجلس شورای اسلامی، نرم افزار “کاندید اصلح” به معرفی نامزدهای انتخاباتی می پردازد.
این نرم افزار که از طریق گوشی های هوشمند قابل دسترسی خواهد بود، با ارائه امکاناتی از قبیل قراردادن متن، عکس و تیزرهای تبلیغاتی هر کاندید در صفحه ای جداگانه، دریچه ای جدید رو به سوی کاربران فضای مجازی گشوده است.
محمد بلدی سرپرست تیم طراحی “کاندید اصلح” در مورد طراحی و قابلیت های این نرم افزار انتخاباتی به خبرنگار ما گفت: دسترسی آسان کاربران به پروفایل هر یک از نامزدها، مشاهده سوابق، زندگینامه، اهداف و سایر موارد تبلیغاتی، حذف تبلیغات کاغذی و صرفه جویی در منابع طبیعی و مالی، اقبال عمومی به خاطر حجم بالای استفاده کاربران از فضای مجازی و همچنین بازدید لحظه ای و همزمان از آخرین مطالب بارگذاری شده توسط نامزد مورد نظر از مزیت های این نرم افزار به شمار می آید.