زندگی به سبک بهشت در پارک کوهستانی نجف آباد
زندگی به سبک بهشت در پارک کوهستانی نجف آباد

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اقدام به اجرای طرح نشاط معنوی نموده است. وی در ادامه تصریح کرد: این طرح بر اساس آیین نامه های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور هر ساله با هدف […]

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اقدام به اجرای طرح نشاط معنوی نموده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این طرح بر اساس آیین نامه های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور هر ساله با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در طول تابستان و در راستای تبدیل بقاع متبرکه به پایگاه های فرهنگی در جوار امامزادگان برگزار می شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه افزود: در همین راستا امسال اداره اوقاف و امور خیریه دست به یک نوع آوری و خلاقیت زده است و یک پایگاه جهت آشنایی و اطلاع رسانی به عموم مردم مدتین و ولایت مدار نجف آباد در پارک کوهستانی نجف آباد برپا نموده است.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی در ادامه بیان کرد: تا کنون و از زمان برپایی این غرفه استقبال بی نظیری از سوی مردم از پایگاه طرح نشاط معنوی واقع در پارک کوهستانی نجف آباد شده است.

وی در ادامه گفت: در این پایگاه برنامه هایی همچون؛ غرفه های مشاوره ازدواج، انتخاب مشاوره جهت همسر مناسب، غرفه مشاوره تربیت کودک و نوجوان، غرفه پاسخ به مسائل شرعی، ایستگاه همه واقف باشیم، بچه های آسمانی ویژه کودکان و همچنین غرفه ارائه محصولات فرهنگی در حال برگزار می باشد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد ادامه داد: در پایگاه زندگی به سبک بهشت ۳۰ نفر مبلغ مجرب در حال خدمت رسانی به علاقمندان و مراجعین محترم می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئول این پایگاه حجت الاسلام و المسلمین کوهی است و بدلیل استقبال بی نظیر مردم از این پایگاه برنامه های این غرفه ها تا پاسی از شب نیز دایر می باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان