سخنرانی شهید احمد کاظمی در تابستان۶۷+فیلم
سخنرانی شهید احمد کاظمی در تابستان۶۷+فیلم
خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که به احتمال زیاد، تابستان67 و بعد از پذیرش قطعنامه598 و پایان رسمی جنگ، در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده، شهید احمد کاظمی توصیه‌هایی برای نیروهای لشکر8نجف‌اشرف دارد.

سخنرانی شهید احمد کاظمی در تابستان۶۷+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که به احتمال زیاد، تابستان۶۷ و بعد از پذیرش قطعنامه۵۹۸ و پایان رسمی جنگ، در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده، شهید احمد کاظمی توصیه‌هایی برای نیروهای لشکر۸نجف‌اشرف دارد.

در این فیلم که بخشی از یک فیلم طولانی‌تر است، شهید کاظمی صحبت‌هایی در موضوع لزوم ثبات قدم دارد و در پایان تذکری در خصوص لزوم استفاده دانش‌آموزان از فرصت حضور معلمان در جبهه و گذراندن مدارج درسی دارد.

صحبت‌های شهید کاظمی، به این شرح است:

موفقیت این بود که ما به وظیفه‌مون رو انجام بدیم. در این راه ما باید همیشه محکم باشیم. همیشه باید روحیه‌مون رو حفظ بکنیم. هیچ‌گاه احساس خستگی و بیکاری و بی‌روحی درِمون به وجود نیاد. ما بایست همیشه اون جوش و خروش انقلابی و رزمندگی و بسیجی‌مون رو حفظ بکنیم. همیشه باید سرحال باشیم. همیشه باید محکم و طوری روی پاهامون بایستیم، روی زمین وایسادیم، که احساس کنیم که پاهامون توی زمین فرو رفته. اگه ما انتخاب کردیم جهتی رو به نام فی‌سبیل‌الله، تا آخر بایست این‌گونه باشیم. همین‌‌جور که امام عزیز به ما فرمودند بجنگید و ما لباس رزم به تن کردیم و اومدیم در سنگر، بهترین برادرامون رو از دست دادیم. سخت‌ترین دوران را پشت سر گذاشتیم. شب جنگیدیم، روز جنگیدیم، توی باتلاق جنگیدیم، توی کوه جنگیدیم، توی بلندترین ارتفاعات بین ایران و عراق جنگیدیم. توی سردترین نقطه جنگیدیم. توی گرم‌ترین نقطه جنگیدیم. و در مقابل هیچ‌گونه از حوادث جوی و حوادث مصنوعی که انسان‌ها به وجود می‌آورند، سر خم نکردیم. امروز هم باید مقاوم باشیم.

تصاویر، تزیینی است.

شهید احمد کاظمی

شهید احمد کاظمی

سخنرانی شهید احمد کاظمی در تابستان۶۷+فیلم