شهادت دو شهید دیگر از مدافعین حرم لشگر ۸
شهادت دو شهید دیگر از مدافعین حرم لشگر ۸

دو برابر شدن شهدای مدافع حرم لشگر ۸ در یک هفته با شهادت ستوان دوم پاسدار شهید حمید رضا دایی تقی و ستوان دوم پاسدار پویا ایزدی از رزمندگان لشگر زرهی ۸ نجف اشرف در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س)، تعداد شهدای این لشگر در کمتر از یک هفته به ۸ نفر رسید. […]

دو برابر شدن شهدای مدافع حرم لشگر ۸ در یک هفته

ایزدی دایی تقی

با شهادت ستوان دوم پاسدار شهید حمید رضا دایی تقی و ستوان دوم پاسدار پویا ایزدی از رزمندگان لشگر زرهی ۸ نجف اشرف در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س)، تعداد شهدای این لشگر در کمتر از یک هفته به ۸ نفر رسید.

پیکر شهید دایی تقی که از او یک دختر و یک پسر به یادگار مانده در اصفهان و پیکر شهید ایزدی که یک دختر از خود به یادگار گذاشته در زرین شهر و سپس در حُمام (از حوالی باغ بهادران) تشییع خواهند شد.

برنامه تشییع این شهدا پس از انتقال پیکر مطهر آنها به کشور به زودی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که کمتر از یک هفته پیش نیز شهیدان کمیل قربانی و حسن احمدی ، به عنوان پنجمین و ششمین شهدای مدافع حرم این لشگر همیشه پیروز بر روی دستان همرزمان خود تشییع و جهت خاکسپاری به کهریزسنگ و حسن آباد انتقال داده شدند.

لازم به ذکر است که پیش از این و طی تنها دو سال شهیدان روح الله کافی زاده، محسن حیدری، موسی کاظمی و علیرضا نوری نیز در جنگ با تروریست های تکفیری به شهادت رسیده بودند.