شهادت مامور انتظامی نجف آباد در حمله تروریستی
شهادت مامور انتظامی نجف آباد در حمله تروریستی

پیکر شهید نیروی انتظامی نجف آباد که در حمله تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان شهید شده، فردا در نجف آباد تشییع و در زادگاهش چادگان به خاک سپرده می شود. فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: استوار دوم شهید مهدی حاجی عرب از نیروهای این فرماندهی، روز گذشته بر اثر انفجار تله انفجاری در مناطق […]

پیکر شهید نیروی انتظامی نجف آباد که در حمله تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان شهید شده، فردا در نجف آباد تشییع و در زادگاهش چادگان به خاک سپرده می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: استوار دوم شهید مهدی حاجی عرب از نیروهای این فرماندهی، روز گذشته بر اثر انفجار تله انفجاری در مناطق کوهستانی شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.
در حادثه تروریستی امروز در نیکشهر سیستان و بلوچستان، ابتدا تعدادی از تروریست‌ها با حمله به پاسگاه انتظامی کهیر، یک تن از سربازان نیروی انتظامی را مجروح کردند.

در ادامه خودروی یگان تکاوری که در حال انتقال این مجروح به مرکز درمانی بود در تله انفجاری تروریست‌ها گرفتار شد و متأسفانه دو نفر از مأموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

پس از این حادثه خودروی دیگری که برای امدادرسانی به یگان تکاور عازم منطقه شده بود، مورد حمله اشرار قرار گرفت اما خوشبختانه این حمله تلفاتی نداشت.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما