شهیدی که دانشگاه آزاد نجف آباد را بنیان گذاشت
شهیدی که دانشگاه آزاد نجف آباد را بنیان گذاشت

     سخن از شهیدی است که در دو بعد جنگ و فرهنگ نمونه شد، در میدان نبرد رزمنده ای بی باک و فرمانده ای مدبر و در امر کلاس داری معلمی شایسته و کم نظیر بود.   دستانی که به جای پدر باشد و مفهوم سنگین آن را به دوش بکشد , بی شک دستانی […]

     سخن از شهیدی است که در دو بعد جنگ و فرهنگ نمونه شد، در میدان نبرد رزمنده ای بی باک و فرمانده ای مدبر و در امر کلاس داری معلمی شایسته و کم نظیر بود.

  دستانی که به جای پدر باشد و مفهوم سنگین آن را به دوش بکشد , بی شک دستانی مقدس و گرامیست. شهید با نگاهی طنز به آن روزها میگوید: آنقدر با دست هایم سطل گل برده ام که دست هایم از پاهایم دراز تر شده است. بی شک بار مسئولیت خانواده در نبود پدر و تقلای شهید برای کسب روزی حلال، سرمایه امروزی برکت اموال ایشان است. به سفارش و وصیت شهید میردامادی تامین هزینه های اولیه دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد از فروش اموال ایشان صورت گرفت.

بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری: هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون این جوانان شهیداست. دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد توانسته با بیش از ۹۰ هزار نفر فارغ التحصیل به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی کشور معرفی شود و خدمات علمی بی شماری را به جامعه ارائه دهد، و این به واسطه برکت خون این شهید و دیگر شهدای والامقام میباشد. تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است. روحش شاد و یادش جاودان و راهش پر رهرو باد.

(ارسال مطلب توسط روابط عمومی بنیاد شهید نجف آباد صورت گرفته است.)