شکست سنگین بانوان فوتبالیست نجف آباد
شکست سنگین بانوان فوتبالیست نجف آباد

شهرداری بم ۷ – آینده‌سازان میهن  نجف آباد  یک تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با شکست برابر شهرداری بم، شانس رسیدن به رده دوم جدول در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر را از دست داد. هفته یازدهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان درحالی امروز برگزار شد که ۳ دیدار به دلایل مختلف […]

شهرداری بم ۷ – آینده‌سازان میهن  نجف آباد  یک

تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با شکست برابر شهرداری بم، شانس رسیدن به رده دوم جدول در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر را از دست داد.

هفته یازدهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان درحالی امروز برگزار شد که ۳ دیدار به دلایل مختلف لغو و فقط دو مسابقه برگزار شد.
در مهم‌ترین دیدار این هفته، آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در ورزشگاه فجر بم به مصاف شهرداری بم صدرنشین رفت. شهرداری بم که با ۲۷ امتیاز قهرمانی نیم‌فصل خود را مسجل کرده بود در این مسابقه ۷ بار دروازه آینده‌سازان را باز کرد و تیم اصفهانی نیز فقط موفق به جبران یکی از این گل‌ها شد تا هم دومین شکست این فصل خود را تجربه کند و هم شانس رسیدن به رده دوم جدول را از دست بدهد.
نیمه نخست این مسابقه با نتیجه ۵ بر یک به سود شهرداری بم به پایان رسیده بود. مریم رحیمی در این مسابقه همه کاره تیمش بود و ۴ بار دروازه آینده‌سازان میهن اصفهان را باز کرد؛ الهام انصاری، عاطفه رمضانی و زهرا قنبری نیز هرکدام یک گل برای شهرداری بم به ثمر رساندند.
برای آینده‌سازان نیز صفورا جعفری گلزنی کرد. سمانه چرخ‌کندی از تیم شهرداری بم نیز از داور کارت زرد گرفت.
اما این دیدار چند حاشیه هم داشت که مهم‌ترین آن تأخیر توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه فجر بم در رساندن توپ به بازیکنان بود که وقت زیادی تلف می‌کردند اما درنهایت ۳ دقیقه وقت اضافه برای این مسابقه اعلام شد.
با وجود اینکه معمولاً تماشاگران زیادی برای تماشای بازی‌های شهرداری بم به ورزشگاه فجر می‌آیند، تماشاگران از بازی امروز استقبال چندان زیادی نکرده بودند؛ در چند صحنه نیز مسئولان تیم آینده‌سازان به اعلام خطا از سوی داور معترض و معتقد بودند داور می‌توانست آوانتاژ اعلام کند تا موقعیت گلزنی بازیکنان تیمشان از دست نرود.
شهرداری بم با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و در پایان نیم‌فصل در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار گرفت، ملوان بندرانزلی هم با ۲۲ امتیاز در رده دوم ایستاد و آینده‌سازان میهن با ۲۰ امتیاز سوم شد. پالایش گاز ایلام نیز که امروز با نتیجه ۲ بر صفر از سد شهرداری سیرجان گذشت، ۱۹ امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند.
نتایج دیدارهای هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:
* شهرداری بم ۷ – آینده‌سازان میهن اصفهان یک
* ملوان بندر انزلی – کیان صدرا فارس (برگزار نشد)
* استقلال ایران – شهرداری دادگر جیرفت (برگزار نشد)
* پالایش گاز ایلام ۲ – شهرداری سیرجان صفر
* دلوار کشتی جنوب بوشهر – پاس همدان (برگزار نشد)
(همیاری شهرداری ارومیه این هفته استراحت داشت).

منبع:خبرگزاری ایمنا