فارس ، نجف آباد را پایتخت سرداران شهید ایران معرفی کرد
فارس ، نجف آباد را پایتخت سرداران شهید ایران معرفی کرد

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دو شهید گمنام دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهیدپرور یزدان‌شهر از توابع شهرستان نجف‌آباد تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، هم‌زمان با سالروز رحلت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) پیش از ظهر امروز دو شهید گمنام بر روی دستان مردم شهیدپرور یزدان‌شهر از توابع شهرستان نجف‌آباد تشییع و به خاک سپرده شد.

 

 

یکی از این شهدا ۲۷ ساله در جزایر مجنون و عملیات خیبر و دیگری ۱۷ ساله در منطقه شرهانی و در عملیات محرم به شهادت رسیده‌اند.

به گفته مسئول ستاد مردمی بزرگداشت شهدای گمنام یزدان‌شهر، پس از درخواست مردم، معتمدین و مسئولان این شهر و بازدید منطقه از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، مهدیه امیرالمؤمنین یزدان‌شهر جهت خاک‌سپاری این شهدای عزیز در نظر گرفته شد.

مهدی رشیدزاده با اشاره به ساخت مجتمع فرهنگی مذهبی شهدای گمنام در مجاورت مهدیه یزدان‌شهر اظهار داشت: با توجه به تأثیرات اعتقادی و فرهنگی شهدای گمنام در بین مردم پیش‌بینی می‌شود این مجتمع در آینده بتواند به مکانی مهم برای انجام امورات فرهنگی تبدیل شود.

وی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و استخر ورزشی در این مکان وجود دارد و کلاس‌های قرآنی نیز برگزار می‌شود.