فعال بودن ۱۰۶ هزار انشعاب آب در نجف آباد
فعال بودن ۱۰۶ هزار انشعاب آب در نجف آباد
رکنا: مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: هم اکنون ۱۰۶ هزار انشعاب آب به مشترکین در منطقه نجف آباد واگذار شده. هزارو چهل کیلومتر شبکه توزیع، ۱۱۳ کیلومتر خطوط انتقال و ۱۴ باب مخزن در منطقه نجف احداث شده و تنها در سال گذشته ۱۸ کیلومتر توسعه شبکه آب در منطقه اجرایی شد.

فعال بودن ۱۰۶ هزار انشعاب آب در نجف آباد

رکنا: مدیر عامل آبفای استان اصفهان در نشست بخشداران، شهرداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان نجف آباد که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد گفت: هم اکنون ۱۰۶ هزار انشعاب آب به مشترکین در منطقه نجف آباد واگذار شده. هزارو چهل کیلومتر شبکه توزیع، ۱۱۳ کیلومتر خطوط انتقال و ۱۴ باب مخزن در منطقه نجف احداث شده و تنها در سال گذشته ۱۸ کیلومتر توسعه شبکه آب در منطقه اجرایی شد و پیش بینی می شود در سال جاری نیز ۱۵ کیلومتر توسعه شبکه آب را شاهد باشیم.

حسین اکبریان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ۶ روستای منطقه نجف آباد از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند و با افزایش تخصیص آب شرب از سوی شرکت آب منطقه‌ای به آبفا، آب شرب روستاهای نهضت آباد، همت آباد و حاجی آباد به صورت پایدارتری تامین می شود.

اکبریان ادامه داد: امسال تابستان آب شرب مردم نجف آباد با کمترین تنش و به صورت پایدار تامین شد این درحالیست که برنامه عملیاتی جامعی برای برخورداری مردم این منطقه از آب پایدار با بهره گیری از سیستم تله متری ، پایش هوشمند شبکه آبرسانی ، زون بندی شبکه و استفاده از فشار شکن ها باید مد نظر قرار گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: هم اکنون ۱۸ هزار انشعاب فاضلاب به مشترکین در نجف آباد واگذار شده و با تامین اعتبارات کافی اجرای مابقی تاسیسات فاضلاب در این منطقه عملیاتی می شود.

آب شرب

آب شرب

فعال بودن ۱۰۶ هزار انشعاب آب در نجف آباد