۲ قلوهای هندبال نجف آباد در لیست دعوتی فدراسیون جهانی
۲ قلوهای هندبال نجف آباد در لیست دعوتی فدراسیون جهانی

به گزارش سرویس ورزشی برنا فدراسیون بین المللی هندبال اسامی ۱۱ کوبل جوان آسیا برای شرکت در دوره جهانی داوری (Global Referees Training Programme) که از ۴ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در شهر ویفانگ در ایالت شاندونگ چین برگزار می شود را منتشر کرد. در میان دعوت شدگان این دوره احمد و امیر قیصریان برادران […]

به گزارش سرویس ورزشی برنا فدراسیون بین المللی هندبال اسامی ۱۱ کوبل جوان آسیا برای شرکت در دوره جهانی داوری (Global Referees Training Programme) که از ۴ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در شهر ویفانگ در ایالت شاندونگ چین برگزار می شود را منتشر کرد.

در میان دعوت شدگان این دوره احمد و امیر قیصریان برادران دو قلوی ۲۵ ساله از نجف آباد و مهدی توکلی عطا آبادی و سعید ولدخانیان از تهران که دارای درجه قاره ای هستند، حضور دارند.

بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی هندبال تنها یک کوبل داوری از کشورهای بحرین، چین، کره جنوبی، عمان، قطر، تایلند، عربستان و اردن در این دوره مهم ارتقا به درجه بین المللی حاضر هستند در حالی که  داوران ایرانی به دلیل شایستگی خود توانسته برای اولین بار ۲ سهمیه با ارزش را به خود اختصاص دهند.در صورت موفقیت داوران کشورمان در این دوره، راه پیشرفت آنها به سمت دریافت مدرک با ارزش بین المللی در دوره های بعد باز می شود.

پیش از این کلاس بین المللی در مهرماه ۱۳۹۲ در اصفهان برگزار شده بود.