قهرمان ووشوی نجف آباد قطع نخاع شد
قهرمان ووشوی نجف آباد قطع نخاع شد

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: رئیس هیئت ووشو نجف‌آباد با من در ارتباط است اما کاری به جز دلجویی برای ووشوکار آسیب‌دیده نجف‌آبادی از دست آنها برنمی‌آید. محسن روناسی”در مورد آخرین وضعیت محمد حقیقی ووشوکار نجف‌آبادی که به دلیل سانحه رانندگی در بیمارستان شریعتی اصفهان بستری است اظهار داشت: متأسفانه حقیقی با ضایعه نخاعی […]

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: رئیس هیئت ووشو نجف‌آباد با من در ارتباط است اما کاری به جز دلجویی برای ووشوکار آسیب‌دیده نجف‌آبادی از دست آنها برنمی‌آید.

محسن روناسی”در مورد آخرین وضعیت محمد حقیقی ووشوکار نجف‌آبادی که به دلیل سانحه رانندگی در بیمارستان شریعتی اصفهان بستری است اظهار داشت: متأسفانه حقیقی با ضایعه نخاعی مواجه شده است و پزشکان هم تقریباً از بهبود او قطع امید کرده‌اند اما مربی او، دوستانش و مسئولان فدراسیون درحال پیگیری هستند تا پرونده او را برای پروفسور سمیعی ارسال کنند تا ببینند امکان اعزام حقیقی به آلمان وجود دارد یا خیر.
وی افزود: من امروز به همراه مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان به عیادت حقیقی خواهم رفت تا شرایط را بررسی کنم و اگر از نظر مالی مشکلی وجود دارد مرتفع کنیم.
روناسی در مورد گلایه‌های این ووشوکار نجف‌آبادی و مربی او از عدم پیگیری وضعیت حقیقی از سوی هیئت ووشو شهرستان نجف‌آباد گفت: در این مورد کاری از دست مسئولان هیئت نجف‌آباد برنمی‌آمد. رئیس این هیئت با من در ارتباط است اما حقیقت این است که کاری به جز دلجویی از دست آنها برنمی‌آید. ما فدراسیون را درگیر این موضوع کردیم تا هم در موارد مالی به این ووشوکار کمک کنند و هم ارتباطاتی که لازم است را با خارج از کشور برقرار کنند.

منبع:ایمنا