مثبت شدن آزمایش کرونای ۷ نفر در نجف آباد
مثبت شدن آزمایش کرونای ۷ نفر در نجف آباد
فارس: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تا روز سه شنبه سیزدهم اسفند 98 تعداد افرادی که آزمایش کرونای آن ها در استان اصفهان مثبت شده به 44 نفر رسیده که از این تعداد هفت نفر مربوط به بیماران بستری در بیمارستان های نجف آباد بوده است.

مثبت شدن آزمایش کرونای ۷ نفر در نجف آباد

فارس: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تا روز سه شنبه سیزدهم اسفند ۹۸ تعداد افرادی که آزمایش کرونای آن ها در استان اصفهان مثبت شده به ۴۴ نفر رسیده که از این تعداد هفت نفر مربوط به بیماران بستری در بیمارستان های نجف آباد بوده است.

 آرش نجیمی اظهار داشت: در کل استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل، تعداد موارد مثبت به ۶۶ نفر افزایش یافته که نسبت به ۴۴ مورد روز گذشته، ۲۲ مورد جدید ثبت شده است.

نجیمی ادامه داد:از این ۶۶ مورد که در چهارده شهرستان استان به ثبت رسیده اند، ۳۲ نفر در اصفهان، ۳ نفر در اردستان، ۱ نفر در خمینی‌شهر، ۲نفر در خوانسار، ۱ نفر در سمیرم، ۱ نفر در شاهین‌شهر، ۲ نفر در شهرضا، ۲ نفر در فلاورجان، ۱ نفر در گلپایگان، ۲ نفر در لنجان، ۱ نفر در مبارکه، ۵ نفر در نائین، ۷ نفر در نجف‌آباد  و ۶ نفر در نطنز بوده اند.

وی افزود: کل نمونه‌های گرفته شده از موارد مشکوک در استان ۴۱۸ مورد بوده که از این تعداد ۶۶ نفر از آن‌ها به این ویروس مبتلا شده بودند؛ در موارد مثبت ۲۹ زن و ۳۷ مرد داریم و میانگین سنی مبتلایان به این بیماری ۵۳٫۸ سال است.

نجیمی درباره تعداد فوتی‌های این بیماری نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد فوتی‌های این بیماری در استان تغییری نکرده است و همان ۲ نفر باقی مانده است.

ضدعفونی کرونا

ضدعفونی کرونا

 

مثبت شدن آزمایش کرونای ۷ نفر در نجف آباد