مصاحبه شهید سیداکبر اعتصامی در سال۶۵+فیلم
مصاحبه شهید سیداکبر اعتصامی در سال۶۵+فیلم
خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که به احتمال زیاد زمستان65 در آستانه عملیات‌ کربلای4 در پادگان انبیاء شوشتر ضبط شده، مصاحبه شهید سیداکبر اعتصامی فرمانده گردان چهارده‌معصوم(ع) لشکر8نجف‌اشرف، نشان داده می‌شود.

مصاحبه شهید سیداکبر اعتصامی در سال۶۵+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که به احتمال زیاد زمستان۶۵ در آستانه عملیات‌ کربلای۴ در پادگان انبیاء شوشتر (یا نقطه‌ای دیگر در استان خوزستان) ضبط شده، مصاحبه شهید سیداکبر اعتصامی فرمانده گردان چهارده‌معصوم(ع) لشکر۸نجف‌اشرف، نشان داده می‌شود.

در ابتدای این فیلم که به احتمال زیاد توسط مجتبی پیرمرادیان ضبط شده، ابتدا تجمع چند رزمنده نشان داده شده و در ادامه دوربین برای لحظاتی روی چهره‌ای که هنوز نشناخته‌ایم، متمرکز می‌شود.

در ادامه مرحوم محمدحسین مددی از رزمندگان و مسئولان گردان چهارده‌معصوم، شروع به مصاحبه با شهید اعتصامی می‌کند.

شهید اعتصامی در ابتدا، خاطره‌ای از عملیات والفجر۱ و عمل نکردن موشک‌های کاتیوشا دشمن تعریف می‌کند که در خلال آن از مرتضی بختیاری ذکر خیر می‌کند. بختیاری، اسفند۶۲ طی عملیات خیبر به اسارت درآمده است.

در ادامه، فرمانده گردان چهارده‌معصوم، خاطره‌ای از مقاومت حماسی نیروهایش در عملیات خیبر می‌گوید.

شهید اعتصامی، رزمنده اهل رهنان شهرستان خمینی‌شهر، ۲۱ دی۶۵ در بیست و چهار سالگی طی عملیات کربلای۵ در حوالی شلمچه به شهادت رسید.

شهید سید اکبر اعتصامی

شهید سید اکبر اعتصامی

مرحوم محمدحسین مددی که بعد از جنگ در مجموعه آموزش و پرورش مشغول خدمت شد، خرداد۱۴۰۲ فوت کرد و در گلزار شهدای نجف‌آباد به خاک سپرده شد.

رزمنده لشکر 8 نجف اشرف، مرحوم محمد حسین مددی

رزمنده لشکر ۸ نجف اشرف، مرحوم محمد حسین مددی

 

مصاحبه شهید سیداکبر اعتصامی در سال۶۵+فیلم