معجزه ای که موهای معاون فرماندار را سفید کرد
معجزه ای که موهای معاون فرماندار را سفید کرد

کانال تلگرامی شورای شهر نجف آباد اخیرا گزارشی را در خصوص مباحث مطرح شده در صحن پارلمان شهری طی نشست مدیر آبفای استان و شهرستان، فرماندار و نماینده مردم در مجلس با اعضای شورا در نیمه اول آبان۹۶ را منتشر کرده است. بخش های مهم این گزارش که عیدی محمد طرقی یکی از اعضای شورای […]

کانال تلگرامی شورای شهر نجف آباد اخیرا گزارشی را در خصوص مباحث مطرح شده در صحن پارلمان شهری طی نشست مدیر آبفای استان و شهرستان، فرماندار و نماینده مردم در مجلس با اعضای شورا در نیمه اول آبان۹۶ را منتشر کرده است.

بخش های مهم این گزارش که عیدی محمد طرقی یکی از اعضای شورای شهر آن را تنظیم  کرده را در ادامه می توانید مطالعه کنید.

هاشم امینی مدیر آبفای استان: نگاه ویژه ای به نجف آباد این شهر مقدس داریم. مردم شایسته بهترین امکانات و یک سیستم فاضلاب استاندارد هستند. شورای چهارم تصمیم شجاعانه و بزرگی برای احیاء پروژه گرفت و امیدوارم شورای پنجم و دیگر مسئولان آن را تکمیل کنند.

سرعت اجرای کار ۲۲برابر شده و بدون این شکل از کار و با بودجه های قطره چکانی، شبکه فاضلاب نجف آباد تا ۱۰۰سال هم تکمیل نمی شد. بدون همکاری مسئولان و همراهی مردم این پیشرفت حاصل نمی گردید. ظرفیت و صبوری حسین مجیدی مدیر آبفای شهرستان ستودنی است. اختصاص ۱۲۰ لیتر در ثانیه از پساب تصفیه خانه فاضلاب به فضای سبز شهر نجف آباد، کار بزرگ و ماندگاری بود.

سهراب مظفر نجفی فرماندار شهرستان: اجرای پروژه فاضلاب درنجف آباد اتفاقی است درحد معجزه، از همکاری تمامی مسئولان به ویژه نماینده مجلس در اجرای طرح تقدیر می کنم.

احمد رضا جعفر زاده معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری نجف آباد: ۲درخواست از آبفای استان داریم. تامین آب شرب هنرستان پارسا و حل مشکل آب روستاهای حاجی آباد، نهضت آباد و همت آباد در کنار یکپارچه شدن مدیریت آب شهرستان.

نصف موهای من بخاطر سختی های اجرای پروژه فاضلاب نجف آباد سفیدشد.

باید به مواردی مانند هماهنگی کامل با شهرداری در زمینه آسفالت معابر، رعایت پیوستگی معابر، هماهنگی با فرمانداری در خصوص پلان های شبکه گذاری با توجه به عرض کم معابر و مشکلات ترافیکی، ترمیم ترانشه ها، بی اطلاعی شهروندان از تمامی زوایای پروژه و مشکل پیدا کردن ضامن برای اخذ تسهیلات وعده داده شده خرید انشعاب فاضلاب توجه بیشتری شود.

قول انتشار ویژه نامه «همه چیز در خصوص پروژه فاضلاب نجف آباد بزرگ» و اعلام خبر انعقاد قرارداد برای ۳۷۴کیلومتر از مجموع ۵۲۷ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب نجف آباد دیگر مطالب مطرح شده در جلسه بودند.

 

بلاتکلیفی پول هایی که بالای سهام رفت

نجف آباد نیوز: در متن تنظیم شده مرتبط با این نشست، اشاره ای به موضوع سهامدار شدن مشترکان فاضلاب که مسئولان مانور زیادی روی آن می دادند، نشده است. به نظر می رسد شعار سهامدار شدن جای خود را به دادن تسهیلات بانکی داده. تسهیلاتی که جور کردن ضامن، نرخ سود و میزان اقساط آن خود مسائل دیگری دارد.

همچنین مشخص نشده تکلیف افرادی که تا پیش از این انشعاب فاضلاب را به امید سهامدار شدن خریداری کرده اند، چه خواهد شد؟

اعلام کرده بودند که سود این سهام، از مبلغ قبوض آب و فاضلاب مشترکان کسر خواهد شد ولی با شکایت یکی از این شهروندان در مراجع قانونی، مسئولان نتوانستند از توجیهات خود دفاع کنند و به نوعی عقب نشستند.

در ابتدای احیاء مجدد پروژه شبکه فاضلاب نجف آباد در حدود سه سال پیش اعلام شد که خرید انشعاب اجباری است و هر کس نخرد، انشعاب آب او را قطع می کنند که کردند. این روند تا شب انتخابات مجلس دهم در اسفند۹۴ ادامه داشت و از آن مقطع به بعد، شد اختیاری.