ملی پوش شدن کمانداران نجف آبادی
ملی پوش شدن کمانداران نجف آبادی

رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در آخرین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، مهرداد نور محمدی و رویا نوریان در مسافت ۷۰ متر با کسب حداکثر امتیاز، مجوز شرکت در اردوی تیم ملی را به دست آوردند. سید محمد طباطبائی رئیس اداره ورزش […]

رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در آخرین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، مهرداد نور محمدی و رویا نوریان در مسافت ۷۰ متر با کسب حداکثر امتیاز، مجوز شرکت در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

سید محمد طباطبائی رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد، ضمن اعلام این مطلب گفت: نوریان پیش از این نیز در دور نهایی مسابقات تیراندازی با کمان بسیج خواهران کشور که در ورزشگاه ۵ آذر تهران برگزار شد پس از برگزاری چهار مرحله رقابت با کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان داد.
طباطبائی با اشاره به دعوت از شیوا احمدی و زهرا درعلی ۲ ووشو کار شهرستان به تیم منتخب استان در سبک های نان چوان و ساندای جهت رقابت با برترین های کشور اظهار داشت: در رقابت های وزنه برداری قهرمانی استان که در رده های سنی مختلف برگزار شد تیم های نونهالان و پیشکسوتان نجف آباد به ترتیب عناوین اول و سوم را با کسب دو نشان طلا، چهار نقره و سه برنز به دست آوردند.
به گزارش ایمنا، در این دوره از رقابت ها که عبدالرضا رحیمی در رده پیشکسوتان عنوان برتر را از آن خود کرد، محمدحسین رحیمی در وزن ۳۲ کیلوگرم و علی عباسیان در دسته ۴۳ کیلوگرم مدال طلا و ابوالفضل اله وردی در ۳۸کیلو،محسن رحیمی در ۵۰، میثم علینقی در دسته ۵۶ و امیر علی معصومی نیز در وزن ۶۲ کیلوگرم گردن آویز نقره را به دست آوردند.
مسعود فقهی در ۳۸ کیلوگرم، مهدی چوپان نژاد در ۴۳ و سعید جعفری نیز در ۵۰ کیلوگرم توانستند در این مسابقات سه گردن آویز برنز را برای تیم نجف آباد به دست بیاورند.

منبع:ایمنا