نارضایتی مربی زنان فوتبالیست نجف آباد از تساوی
نارضایتی مربی زنان فوتبالیست نجف آباد از تساوی

سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با بیان اینکه از تساوی مقابل سیرجان راضی نیستم، گفت: مسئولان پس از انصراف تیم‌ها برنامه ریزی جدید و بهتری برای لیگ انجام دهند که هیچ تیمی متضرر نشود چون این وقفه‌ها برای تیم‌ها خوشایند نیست. نسرین امینی عصر  چهارشنبه پس از تساوی تیمش مقابل شهرداری سیرجان در جمع […]

سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با بیان اینکه از تساوی مقابل سیرجان راضی نیستم، گفت: مسئولان پس از انصراف تیم‌ها برنامه ریزی جدید و بهتری برای لیگ انجام دهند که هیچ تیمی متضرر نشود چون این وقفه‌ها برای تیم‌ها خوشایند نیست.

نسرین امینی عصر  چهارشنبه پس از تساوی تیمش مقابل شهرداری سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ما تمام تلاش خود را در زمین به‌کار بستند و نمی‌توانم بگویم از آنها راضی نیستم.

وی افزود: این بازی شرایط خاصی داشت به ویژه جنگ روانی که پیش از بازی به راه افتاد و از روز دیدار دوستانه با تیم ملی امید تا به امروز کمی روحیه بچه‌ها به هم ریخته بود و در بازی تدارکاتی هم مصدوم شده بودند به همین دلیل آنطور که باید ظاهر نشدند.

سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد گفت: از نتیجه راضی نیستم چون هدف ما فقط برد و قهرمانی است اما شرایط همیشه یکسان نیست و با توجه به تلاش بچه‌ها نتیجه بدی نیست اما قول می‌دهم این نتیجه را در دیدارهای آینده جبران می‌کنیم.

وی با اشاره به شرایط تیمش در جدول لیگ بیان کرد: ما اکنون هم‌امتیاز با سیرجان هستیم اما یک بازی کمتر داریم و تفاضل گل بیشتر هم عامل صدرنشینی ما است؛ دو بازی دیگر ما هم تا انتهای نی‌فصل خیلی سخت نیست و اگر آن دو دیدار را ببریم می‌توانیم صدرنشینی را حفظ کنیم.

امینی با اشاره به قرعه استراحت تیم‌ها در برخی هفته‌ها تصریح کرد: این استراحت‌ها برای هیچ تیمی خوشایند نیست چون انرژی و انگیزه بازیکنان کاهش می‌یابد و به همین دلیل هم ما پذیرفتیم که دیداری دوستانه با تیم ملی امید برگزار کنیم.

وی افزود:  امیدوارم مسئولان پس از انصراف تیم‌ها برنامه ریزی جدید و بهتری برای لیگ انجام دهند که هیچ تیمی متضرر نشود چون این وقفه‌ها شیرینی لیگ را از بین می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد خاطرنشان کرد: هفته آینده با نماینده بوشهر بازی داشتیم که این تیم هم از مسابقات انصراف داده و به احتمال زیاد هفته آینده باز هم استراحت داریم که این شرایط اصلا خوب نیست.

منبع:تسنیم