نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در نجف آباد، تیران وکرون
نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در نجف آباد، تیران وکرون
طبق اطلاعات موثقی که حدود یک ساعت پس از اتمام شمارش آرای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون به دست مان رسیده، ابوالفضل ابوترابی برای چهارمین بار به مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در نجف آباد، تیران وکرون

 

نتایج اولیه شمارش آرا در اولین ساعات

طبق اطلاعات موثقی که حدود یک ساعت پس از اتمام شمارش آرای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون به دست مان رسیده، ابوالفضل ابوترابی برای چهارمین بار به مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

برگزاری این انتخابات، طی چند نوبت تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تمدید شده بود.

طبق آمار اولیه، ابوترابی در رقابت با ۲۱ نامزد نهایی روز انتخابات، چند برابر نفرات دوم و سوم (به احتمال زیاد حسینعلی مهدیه و مسعود فاضل) رای آورده و همچون دوره های نهم، دهم و یازدهم، راهی بهارستان خواهد شد.

البته بایستی منتظر اعلام جزئیات بیشتر از نتایج انتخابات از سوی مراجع رسمی و غیر رسمی در ساعات آینده باشیم ولی انتخاب ابوترابی، تا حدود زیادی قطعی است.

ابوالفضل ابوترابی در سه دوره قبل، با حدود ۶۵ هزار رای، معادل نزدیک به ۴۶ درصد آرای ماخوذه صحیح، توانسته بود به مجلس راه پیدا کند.

در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، در شرایطی که برخی دستگاه های مسئول از انصراف پنج نفر از مجموع ۲۵ نامزد تایید صلاحیت شده نهایی خبر داده بودند، فهرست های منتشر شده در شعب اخذ رای، مشخصات ۲۲ نفر را نشان می داد که در مقایسه با فهرست اولیه، مشخص بود علی فتاح المنان، سعادت کاظمی و مسلم کریمی از ادامه رقابت ها انصراف داده اند.

 

مشارکت ۳۵ درصدی در انتخابات

کانال اطلاع رسانی «استانداری اصفهان» در ایتا، حوالی ساعت ۱۳ شنبه دوازدهم اسفند ۱۴۰۲، با انتشار خبری از شمارش بیش از ۹۱ هزار رای صحیح در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون خبر داد که در این بین، ابوالفضل ابوترابی با بیش از ۴۰ هزار رای، به عنوان چهارمین دوره متوالی، به مجلس دوازدهم راه پیدا کرد.

کل آرای ابوترابی در این دوره، حدود ۴۰ درصد کل آرای ماخوذه صحیح را تشکیل می دهد. این میزان در سه دوره قبل انتخاب این نماینده، نزدیک به ۴۶ درصد بود.

از آمار کل واجدین شرایط حضور در انتخابات حوزه انتخابیه هنوز خبر دقیق و موثقی منتشر نشده ولی در انتخابات خرداد۱۴۰۰ اعلام شده بود که حدود ۲۴۷ هزار نفر در این حوزه انتخابیه، شرایط رای دادن را از لحاظ سنی دارند. در انتخابات اسفند۱۴۰۲ نیز مراجع رسمی از حضور ۱۶ هزار رای اولی در انتخابات خبر داده بودند که با احتساب آمار سال۱۴۰۰ و کم کردن تعداد متوفیان در این مدت دو سال (ما ۳هزار نفر فرض کرده ایم)، می توانیم میزان تقریبی واجدین شرایط انتخابات ۱۴۰۲ در نجف آباد، تیران و کرون را نزدیک به ۲۶۰ هزار نفر برآورد کرد.

با ملاک قرار دادن ۲۶۰ هزار نفر به عنوان واجدین شرایط و کل آرای ماخوذه صحیح (۹۱هزار)، میزان مشارکت مردم نجف آباد، تیران و کرون در این انتخابات، حدود ۳۵ درصد خواهد بود.

نتایج جزئی تر انتخابات مجلس دوازدهم، شامل آرای دیگر نامزدها، هنوز اعلام نشده است.

طبق تصمیم و اعلام استانداری اصفهان، تمامی انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان ششم در شهرستان های مختلف استان، به صورت متمرکز توسط استانداری اعلام خواهد شد.

به محض انتشار جزئیات نتایج انتخابات در کانال اطلاع رسانی «استانداری اصفهان» در ایتا، ما هم آن را بازنشر خواهیم کرد.

به گزارش کانال اطلاع رسانی  فرمانداری نجف آباد، موسی مباشری فرماندار شهرستان، سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲در دیدار اعضای با هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون اعلام کرد که میزان مشارکت مردم در حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون در مقایسه با دوره قبل انتخابات، ۷ درصد رشد داشته است.
📌نجف آباد نیوز: در انتخابات دوره یازدهم مجلس، میزان مشارکت مردم نجف آباد، تیران و کرون، طبق اعلام فرمانداری، ۳۷ درصد بود. در انتخابات شورای ششم و ریاست جمهوری سیزدهم نیز که خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد، میزان مشارکت مردم شهرستان نجف آباد، حدود ۳۵ درصد اعلام  شد.

 

اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون

اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون

اعلام غیر رسمی نتایج انتخابات در نجف آباد

حوالی ساعت پنج و نیم عصر شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، کانال اطلاع رسانی «گلدشت نیوز» فهرستی از نتابج شمارش آرای نامزدها منتشر کرد:

 

۱- ابوترابی ۴۰۲۵۰

۲- مهدیه ۱۱۰۸۷

۳- گودرزی ۱۰۰۳۵

۴- فاضل ۵۹۱۳

۵- صادقی ۴۳۰۵

۶- زهرا سادات امامی ۴۰۷۹

۷- شیرازی ۴۰۴۰

۸- آسیه امامی نژاد ۱۶۲۶

۹- خوشاوی ۱۳۶۹

۱۰- صالحی ۱۱۶۱

۱۱- میرزایی ۹۵۹

۱۲- نوروزی ۹۱۵

۱۳- کافی موسوی ۸۶۷

۱۴- شجاعی ۸۵۶

۱۵- جمشیدیان ۸۳۷

۱۶- مطلبی ۷۲۸

۱۷- محمدی ۵۹۶

۱۸- دادخواه ۵۹۵

۱۹- کلیشادی ۴۷۲

۲۰- ایمانیان ۴۱۵

۲۱- سروری ۱۸۷

۲۲- ظفرمند ۱۴۷

 

 اعلام رسمی نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در نجف آباد، تیران و کرون/احتمال دومی آرای باطله

کانال اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نجف آباد، حوالی ساعت ۱۰ شب شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، نتایج رسمی انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون را اعلام کرد که این آمار با نتایج غیررسمی که چندین ساعت قبل توسط «گلدشت نیوز» رسانه ای شده بود، تفاوت خاصی ندارد.

در نامه منتشر شده، تعداد کل آرای ماخوذه صحیح، ۱۰۵ هزار و ۷۹۷ رای اعلام شده ولی اشاره ای به میزان مشارکت مردم نشده که این عدم اشاره، یک نقص از نظر کار اطلاع رسانی و خبری محسوب می شود.

البته خبرگزاری ایسنا در خبری که حوالی ساعت ۴عصر شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ منتشر کرده، به نقل از فرماندار شهرستان، میزان مشارکت را ۳۸درصد اعلام کرده.

کانال اطلاع رسانی «استانداری اصفهان» در ایتا، حوالی ساعت ۱۳ شنبه دوازدهم اسفند ۱۴۰۲، با انتشار خبری از شمارش ۹۱ هزار و ۲۳۹ رای صحیح در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون خبر داده بود.

تفاوت آمار آرای صحیح در خبر استانداری با نامه فرمانداری نجف آباد، ۱۴ هزار و ۵۵۸ رای است که احتمال دارد این میزان، مربوط به آرای ماخوذه باطله باشد؛ سفید نوشته اند، خط زده اند، اسامی غیر مرتبط درج کرده اند و از این دست موارد.

اگر چنین چیزی صحیح باشد، می توان گفت بیش از ۱۳ درصد آرای این دوره، باطله بوده اند. و این یعنی آرای باطله، مقام دوم را در انتخابات حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون به دست آورده است.

در این بین مسئولان مربوطه بهتر است به جای تهدید و فشار، در خصوص این تفاوت در اطلاع رسانی فرمانداری و استانداری، توضیحی قانع کننده و رسمی بدهند تا رسانه های معتبر شهرستان نیز، حرف و سخن شان را برای افکار عمومی منعکس کنند.

اگر میزان آرای باطله، این قدر نیست که الهی شکر؛ درست آن را خیلی شفاف و بدون ملاحظه اعلام کنند و اگر تعداد آرای باطله، نزدیک به همین عدد است، بهتر است به جای فشار به رسانه های مستقل برای حذف یا تغییر مطلب، به فکر راهکارهایی برای کاهش این میزان در انتخابات های بعدی باشند.

نتایج رسمی و نهایی آرای نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم که توسط فرمانداری منتشر شده

نتایج رسمی و نهایی آرای نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم که توسط فرمانداری منتشر شده

نتایج رسمی و نهایی آرای نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم که توسط فرمانداری منتشر شده

نتایج رسمی و نهایی آرای نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم که توسط فرمانداری منتشر شده

خبر ایسنا در خصوص میزان مشارکت مردم نجف آباد، تیران و کرون در انتخابات مجلس دوازدهم؛ به نقل از فرماندار نجف آباد

خبر ایسنا در خصوص میزان مشارکت مردم نجف آباد، تیران و کرون در انتخابات مجلس دوازدهم؛ به نقل از فرماندار نجف آباد

خبر کانال استانداری اصفهان در خصوص میزان آرای ماخوذه صحیح در انتخابات مجلس دوازدهم در نجف آباد، تیران و کرون

خبر کانال استانداری اصفهان در خصوص میزان آرای ماخوذه صحیح در انتخابات مجلس دوازدهم در نجف آباد، تیران و کرون

در ادامه، میزان آرای نهایی و رسمی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون را به ترتیب حروف الفبا می توانید مشاهده کنید:

۱- ابوالفضل ابوترابی فرزند اسمعیل. ۴۰۲۵۰ رای

۲- زهرا سادات امامی فرزند سید کریم. ۴۰۷۹ رای

۳- آسیه امامی نژاد فرزند سید مصطفی. ۱۶۲۶ رای

۴- حسین ایمانیان فرزند نصرالله. ۴۱۵ رای

۵- عبدالرسول جمشیدیان قلعه سفیدی فرزند یعقوب. ۷۳۷ رای

۶- محمود خوشاوی نجف‌آبادی فرزند جعفرقلی. ۱۳۶۹ رای

۷- علیرضا دادخواه فرزند احمد. ۵۹۵ رای

۸- علیرضا سروری فرزند محمدرضا. ۱۸۷ رای

۹- علیرضا شجاعی فرزند حسینعلی. ۸۵۶ رای

۱۰- بهمن شیرازی فرزند محمدعلی. ۴۰۴۰ رای

۱۱- علی صادقی علویجه فرزند حسن. ۴۲۰۵ رای

۱۲- حمید صالحی فرزند علی‌محمد. ۱۱۶۱ رای

۱۳- سعید ظفرمند فرزند فضل‌الله. ۱۴۷ رای

۱۴- مسعود فاضل فرزند مجتبی. ۵۹۱۳ رای

۱۵- رسول کافی‌موسوی نجف‌آبادی فرزند مصطفی. ۸۶۷ رای

۱۶- ابراهیم کلیشادی قلعه شاهی فرزند غلامعلی مشهور به گلشادی. ۴۷۲ رای

۱۷- حمید گودرزی فرزند علی.۱۰۰۳۵ رای

۱۸- محمد مهدی محمدی نجف‌آبادی فرزند عباس مشهور به دکتر محمدی. ۵۹۶ رای

۱۹- سید ابوالحسن مطلبی فرزند سید کاظم. ۷۲۸ رای

۲۰- حسینعلی مهدیه فرزند علیمحمد. ۱۱۰۸۷ رای

۲۱- محمد میرزائی فرزند حبیب. ۹۵۹ رای

۲۲- مصطفی نوروزی فرزند نصرالله. ۹۱۵ رای

 

نتایج انتخابات خبرگان در استان اصفهان

در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه نجف آباد هم، مصطفی حسناتی امام جمعه فعلی این شهر، طبق پیش بینی ها بیشترین آرا را (حدود دو برابر نفرات بعدی) به خود اختصاص داده و پس از او چهره هایی مانند سید ابوالحسن مهدوی، سید سعید حسینی، سید یوسف طباطبایی نژاد و مرتضی مقتدایی در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

البته با توجه به استانی برگزار شدن انتخابات خبرگان، باید منتظر نتایج شمارش آرا در دیگر نقاط استان اصفهان بود تا مشخص شود امام جمعه نجف آباد، به ششمین دوره مجلس خبرگان راه پیدا خواهد کرد یا نه.

حوالی ساعت پنج عصر شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، کانال اطلاع رسانی استانداری اصفهان، نتایج نهایی انتخابات خبرگان را به شرح زیر اعلام کرد:

۱. سید ابوالحسن مهدوی- با تعداد آراء ۶۰۲۸۶۲
۲. سید سعید حسینی- با تعداد آراء ۴۹۶۸۷۸
۳.  سید یوسف طباطبائی نژاد- با تعداد آراء ۴۲۸۰۷۳
۴. مرتضی مقتدایی- با تعداد آراء ۳۲۴۷۹۷
۵. مصطفی حسناتی نجف آبادی- با تعداد آراء ۳۰۹۷۰۷

انتخابات مجلس شورای اسلامی

انتخابات مجلس شورای اسلامی

نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در نجف آباد، تیران وکرون