نجات پیرمرد امیر آبادی از دل آتش
نجات پیرمرد امیر آبادی از دل آتش

ساعت ۱:۴۱ بامداد روز شنبه بیست و یکم آذرماه در پی تماس تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر مشاهده دود وآتش از داخل حیاط منزل مسکونی ستادفرماندهی آتش نشانی نجف آباد بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ و ۵ را به محل آتش سوزی واقع در امیرآباد خیابان منتظری اعزام کرد. حسن […]

ساعت ۱:۴۱ بامداد روز شنبه بیست و یکم آذرماه در پی تماس تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر مشاهده دود وآتش از داخل حیاط منزل مسکونی ستادفرماندهی آتش نشانی نجف آباد بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ و ۵ را به محل آتش سوزی واقع در امیرآباد خیابان منتظری اعزام کرد.

حسن مطوری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی در این باره اظهار داشت:  با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد از  داخل یک منزل مسکونی دود و آتش زیادی به بیرون زبانه می کشد که پس از بررسی های اولیه معلوم شد مقداری زیادی کارتن ضایعاتی درون حیاط منزل آتش گرفته است.

وی در ادامه افزود: محل آتش سوزی مملو از کارتن های ضایعاتی بود و آتش آن هر لحظه در حال گسترش و سرایت به اطراف بود. آتش نشانان بلافاصله همزمان با رعایت نکات ایمنی وقطع جریان برق و گاز ساختمان با استفاده از تجهیزات آبرسانی در کوتاهترین زمان ممکن آتش را اطفاء کرده و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کردند.

مطوری خاطرنشان کرد: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی و در لحظات اولیه آتش سوزی، سرآتش نشان سوم عبداله جمالی یکی از آتش نشانان ایستگاه شماره ۵، جهت بررسی وارد محل آتش سوزی شده که متوجه صدای ناله هایی از یکی از اتاق های منزل می شود که  بلافصله با جستجو در محل حریق ، با مرد سالخورده یی مواجه می گردد که از ناحیه صورت دچار سوختگی و همچنین دودگرفتگی شده و روی زمین افتاده است که بلافاصله وی را به مکان امن منتقل می کند. که پس از انتقال فرد مصدوم با هماهنگی های به عمل آمده با عوامل اورژانس وی به مرکز درمانی اعزام می گردد.

منبع:پایگاه خبری آتش نشانی نجف آباد