نجف‌آباد، سالیانه به ۱۰ مدرسه جدید نیاز دارد
نجف‌آباد، سالیانه به ۱۰ مدرسه جدید نیاز دارد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: سالیانه به‌طور متوسط بیش از 2500نفر به جمعیت دانش‌آموزی شهرستان اضافه می‌شوند که این تعداد به حداقل 10مدرسه جدید نیاز دارند.

نجف‌آباد، سالیانه به ۱۰ مدرسه جدید نیاز دارد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: سالیانه به‌طور متوسط بیش از ۲۵۰۰نفر به جمعیت دانش‌آموزی شهرستان اضافه می‌شوند که این تعداد به حداقل ۱۰مدرسه جدید نیاز دارند.

سید‌رضا موسوی‌زاده در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب گفت: تا ۲سال پیش جایگاه ششم استان را از لحاظ جمعیت دانش‌آموزی داشتیم ولی در حال حاضر بالاتر از خمینی‌شهر، در رتبه پنجم قرار گرفته‌ایم و این در حالی است که ۸۰مدرسه شهرستان معادل ۴۰درصد فضاهای آموزشی موجود، حالت تخریبی دارند و ۶۰مدرسه نیز به صورت دو‌نوبته اداره می‌شوند.

موسوی‌زاده فعالیت خیران در مشارکت در ساخت و ساز مدارس جدید را بسیار خوب و قابل تقدیر دانست و اعلام کرد: دستگاه‌های متولی نیز اقدامات زیادی را انجام داده‌اند ولی رشد بسیار سریع جمعیت دانش‌آموزی شهرستان که معادل کل جمعیت دانش‌آموزی برخی شهرستان‌های استان است، اجازه نمی‌دهد مدارس فرسوده را از چرخه خارج کنیم یا دو نوبته‌ها را یک‌نوبته کنیم.

وی در پایان مجموعه دانش‌آموزان بخش مرکزی شهرستان را بیش از ۶۰هزار نفر اعلام کرد و اذعان داشت: ۱۴۲ مدرسه ابتدایی، ۶۶مدرسه در مقطع اول متوسطه، ۲۹ مدرسه متوسطه نظری و ۲۵ مدرسه در بخش فنی و حرفه‌ای و کاردانش پذیرایی این دانش‌آموزان هستند.

مدیر آموزش و پرورش نجف آباد

سید رضا موسوی زاده

نجف‌آباد، سالیانه به ۱۰ مدرسه جدید نیاز دارد