نجف‌آباد از قطار لیگ برتر هندبال جا ماند
نجف‌آباد از قطار لیگ برتر هندبال جا ماند

مرحله نیمه‌نهایی پنجمین دوره لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور عصر روز گذشته برگزار شد و تیم‌های صعودکننده به فصل آینده لیگ برتر مشخص شدند. در نخستین دیدار این مرحله، شهرداری ارومیه و نجف‌آباد اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم نجف‌آباد در نهایت با نتیجه نزدیک ۲۰ بر ۱۹ مغلوب حریف خود شد […]

مرحله نیمه‌نهایی پنجمین دوره لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور عصر روز گذشته برگزار شد و تیم‌های صعودکننده به فصل آینده لیگ برتر مشخص شدند.
در نخستین دیدار این مرحله، شهرداری ارومیه و نجف‌آباد اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم نجف‌آباد در نهایت با نتیجه نزدیک ۲۰ بر ۱۹ مغلوب حریف خود شد و از قطار لیگ برتر جا ماند.
دومین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک هندبال را هم تیم‌های برق جدید فارس و پدافند تهران برگزار کردند که برق جدید فارس موفق به شکست ۲۸ بر ۲۲ پدافند تهران شد و به همراه شهرداری ارومیه به لیگ برتر صعود کرد.
مرحله نهایی این مسابقات  جمعه برگزار می‌شود و دو تیم نجف‌آباد و پدافند هوایی تهران در دیدار رده‌بندی به مصاف هم می‌روند. جدال دو تیم برق جدید فارس و شهرداری ارومیه نیز قهرمان این دوره از لیگ دسته یک را مشخص می‌کند.
تیم‌های شهرداری ارومیه، شهرداری سردرود، ثامن‌الحجج سبزوار، میناب، اهر، پیشگامان یزد، نجف‌آباد اصفهان، هیئت هندبال شهرکرد، پدافند هوایی تهران، مدافعین حرم مراغه، نیروی زمینی کرمانشاه، نفت آبادان، برق جدید شیراز، بوشهر و تااوکه دشتستان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

منبع:ایمنا