پیشتازی دانش آموزان نجف آباد در کسب رتبه های برتر  فرهنگی و هنری
پیشتازی دانش آموزان نجف آباد در کسب رتبه های برتر  فرهنگی و هنری

در مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری در کانون فضیلت از یکا و یک دانش آموزان به همراه  اولیای دانش آموزان حائز رتبه مسابقات قدردانی شد. محمد حبیب الهی معاون پرورشی آموزش و پرورش  در ابتدای برنامه ضمن تبریک به همه دانش آموزان و خانواده های ایشان و معلمان و مربیان دلسوز […]

در مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری در کانون فضیلت از یکا و یک دانش آموزان به همراه  اولیای دانش آموزان حائز رتبه مسابقات قدردانی شد.
محمد حبیب الهی معاون پرورشی آموزش و پرورش  در ابتدای برنامه ضمن تبریک به همه دانش آموزان و خانواده های ایشان و معلمان و مربیان دلسوز آنها عنوان کرد و افزود :  نجف آباد در سه سال متوالی رتبه اول استان را در کسب رتبه های برتر در مسابقات  فرهنگی و هنری داشته است .
وی در ادامه  گفت :کسب ۷۶ رتبه برتر استان در رشته های انفرادی در مسابقات فرهنگی و هنری، ۸ رتبه برتر در مسابقات پرسش مهر دانش آموزی، ۶ رتبه برتر در مسابقات پرسش مهر فرهنگیان، ۱ رتبه اول جشنواره سرود، ۱ رتبه برتر رشته تئاتر، ۱ رتبه برتر نقاشی همگانی و ۶ رتبه برتر سرود همگانی از افتخارات این شهرستان در استان و کسب ۵ رتبه برتر در جشنواره امام رضا (ع)و کسب ۶ رتبه برتر مسابقات فرهنگی و هنری و کسب ۱ رتبه توسط فرهنگیان از افتخارات این شهرستان در کشور در سال گذشته می باشد.
این برنامه با اجرای نوازندگی و تک خوانی دانش آموزان، پخش کلیپ و اهدا جایزه به دانش آموزان حائز رتبه در سطح استان ادامه یافت.

منبع:پانا