کاشی اصفهان دوباره خوابید/ سرنوشت کارگران بی اهمیت است
کاشی اصفهان دوباره خوابید/ سرنوشت کارگران بی اهمیت است

ایلنا: کارگران کاشی اصفهان که در سال جدید پس از ماهها تعطیلی، به همت شورای اسلامی کارخانه، خودشان کارخانه را راه‌اندازی کردند و با فروختن کاشی، مواد اولیه خریدند، بعد از حدود چهار ماه کار کردن بدون مدیرعامل و با سختی بسیار، دوباره بیکار شده‌اند.رضا صالحی عضو شورای اسلامی کار این کارخانه می گوید: امروز […]

ایلنا: کارگران کاشی اصفهان که در سال جدید پس از ماهها تعطیلی، به همت شورای اسلامی کارخانه، خودشان کارخانه را راه‌اندازی کردند و با فروختن کاشی، مواد اولیه خریدند، بعد از حدود چهار ماه کار کردن بدون مدیرعامل و با سختی بسیار، دوباره بیکار شده‌اند.رضا صالحی عضو شورای اسلامی کار این کارخانه می گوید: امروز قرار بود مجمع برگزار شود و تکلیف تعیین مدیرعامل کارخانه روشن شود. ولی برای چندمین بارسهامداران و هیات مدیره نیامدند و بازهم مجمع برگزار نشد.

صالحی با ابراز تاسف از این تعطیلی می‌گیود: ماهها خون دل خوردیم و با همت خودمان چرخ کارخانه را گرداندیم؛ سهامداران قرار بود ۲۵۰ میلیون تومان برای پرداخت دستمزد کارگران بدهند که ندادند؛ و در نهایت متاسفانه باز هم خطوط تولید تعطیل شد.

این عضو شورا معتقد است سهامداران، مسئولان محلی و مقامات نمی‌خواهند فکری به حال کاشی اصفهان و کارگران آن بکنند؛ او می‌گوید: به نظر می‌رسد دست‌هایی پشت این اتفاق ناگوار است؛ انگار عده ای دوست دارند کاشی اصفهان بخوابد. او می‌گوید: سرنوشت چندصد کارگرِ کاشی اصفهان بی اهمیت‌ترین چیز برای مسئولان و سهامداران کارخانه است و این جای بسی تاسف است.