کاهش ۱۳درصدی فوتی‌های تصادفات در نجف‌آباد
کاهش ۱۳درصدی فوتی‌های تصادفات در نجف‌آباد
فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: طی یک‌سال گذشته و به دنبال انجام اقداماتی مانند ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس، مساجد و ادارات و همکاری دیگر دستگاه‌های متولی، میزان مرگ و میر در تصادفات جرحی شهرستان، 13درصد کاهش داشته است.

کاهش ۱۳درصدی فوتی‌های تصادفات در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: طی یک‌سال گذشته و به دنبال انجام اقداماتی مانند ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس، مساجد و ادارات و همکاری دیگر دستگاه‌های متولی، میزان مرگ و میر در تصادفات جرحی شهرستان، ۱۳درصد کاهش داشته است.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد ۲درصدی کل پرونده‌های تشکیل شده در کلانتری‌های شهرستان در همین مدت، اعلام کرد: در این بازه زمانی، بیش از ۶۵ هزار مورد تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ انجام شده که از این تعداد، ۷۵درصد عملیاتی و بقیه مشاوره‌ای بوده است.

گوهری، به رشد ۴۶درصدی ارزش ریالی و افزایش ۶۰درصدی دستگیری‌ها در مبارزه با کالای قاچاق اشاره داشت و خاطر نشان کرد: در موضوع مواد مخدر نیز میزان دستگیری‌ها نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، ۷۸درصد رشد داشته که در این میان بازداست خرده‌فروشان، رشد ۹درصدی را نشان می‌دهد.

کاهش چهار درصدی وقوع سرقت، رشد ۱۴درصدی دستگیری سارقین و افزایش ۸درصدی کشف سرقت‌ها دیگر موردی بود که فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به آن ادامه داد: در همین مدت، از کل پرونده‌های ارجاع شده به شعب مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها، ۷۱ درصد، منجر به سازش طرفین شده و در موضوع ارائه محتواهای آموزشی هم شاهد تولید حداقل ۱۶کلیپ با همکاری هنرمندان شهرستان و معاونت فرهنگی‌اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بوده‌ایم.

افزایش ۱۸درصدی سرکشی از صنوف، رشد ۴۷درصدی برخورد با اصناف متخلف، افزایش ۲۴درصدی کشف سلاح‌های شکاری غیرمجاز، رشد ۱۹درصدی رسیدگی به درخواست‌های کفالت در خدمات وظیفه عمومی، افزایش ۵درصدی تماس با سامانه۱۹۷ و مراجعه حضوری به بازرسی، در کنار کاهش ۶۵درصدی شکایت‌های شهروندان از عوامل انتظامی دیگر آمار شاخص ارائه شده در این جلسه بودند.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با اشاره به رصد مستمر و شبانه‌روزی فضای مجازی توسط نیروهای پلیس تخصصی فتا، گفت: از کل پرونده‌های تشکیل شده در این بخش، ۳۶درصد مربوط به کلاهبرداری‌های اینترنتی و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی بوده و این جرایم در مقایسه با سال گذشته، رشدی ۴۴درصدی را نشان می‌دهد و در موضوع دستگیری متهمان مربوطه نیز شاهد افزایش ۱۸درصدی بوده‌ایم.

سرهنگ میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد

سرهنگ میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد

کاهش ۱۳درصدی فوتی‌های تصادفات در نجف‌آباد