کتاب شدن سه دهه فعالیت انجمن سینمای جوان نجف آباد
کتاب شدن سه دهه فعالیت انجمن سینمای جوان نجف آباد

به گزارش ایرانا ، فعالیت ها و افتخارات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر نجف آباد که از سال ۶۴ تأسیس و تا کنون بیش از٣ دهه ازفعالیت مستمر  آن می گذرد به زودی در قالب کتابی گرد آوری  و چاپ می شود. فریبا چوپان نژاد مدیر انجمن سینمای جوانان نجف آباد اظهار کرد: این دفتر […]

به گزارش ایرانا ، فعالیت ها و افتخارات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر نجف آباد که از سال ۶۴ تأسیس و تا کنون بیش از٣ دهه ازفعالیت مستمر  آن می گذرد به زودی در قالب کتابی گرد آوری  و چاپ می شود.

فریبا چوپان نژاد مدیر انجمن سینمای جوانان نجف آباد اظهار کرد: این دفتر یکی از نخستین دفاتری است که در سطح کشور افتتاح شده و طی این سالها تلاشهای زیادی در حوزه فیلم و عکس و آموزش فیلمسازان و عکاسان برجسته کشور داشته است.به همین دلیل برای ثبت و معرفی هنرمندان این شهر بر آن شدیم تا آن را در قالب کتابی گرد آوری کنیم.

وی افزود: فیلمسازان نام آشنائی چون “علی محمد قاسمی”، مهدی جعفری،غلامرضا حیدری، مسعود امینی ، سعید تارازی، مهدی شفیعی، مهدی عبداالهی، مهرداد اسکوئی، سعید پور اسماعیلی از جمله هنرمندانی هستند که فعالیت هنری خود را از دفتر نجف آباد شروع کردند و اکنون در سطح کشور و بین الملل می درخشند؛ معرفی این هنرمندان یکی از بخشهای این کتاب می باشد.

گردآوری اسناد و ساماندهی مطالب این کتاب را حمید امانی از مدرسان پیشکسوت و فریبا خسروی از اعضای انجمن سینمای جوانان دفتر نجف آباد به عهده دارند.