کشف ۸۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در نجف آباد
 کشف ۸۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در نجف آباد
 پلیس نجف آباد: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: در عملیاتی مشترک توسط یگان امداد و پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی نیسان برخورد و با اقدامات پلیسی موفق به توقیف خودروی مذکور شده که پس از بازرسی موفق به کشف چندين دستگاه کولر گازی و موتور برق خارجی قاچاق شدند.

 کشف ۸۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در نجف آباد

 پلیس نجف آباد: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: در عملیاتی مشترک توسط یگان امداد و پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی نیسان برخورد و با اقدامات پلیسی موفق به توقیف خودروی مذکور شده که پس از بازرسی موفق به کشف چندین دستگاه کولر گازی و موتور برق خارجی قاچاق شدند.

سرهنگ میثم گوهری آرانی ادامه د اد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را  هشتصد میلیون تومان برآورد کرده که پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل گردید.

📌نجف آباد نیوز: یکی از حلقه های مهم در جریان مبارزه با قاچاق، سرنوشت نهایی کالاهای کشف شده است. رهبر انقلاب، بارها بر کلیدواژه «آتش زدن کالای قاچاق» تاکید داشته اند که این موضوع کمتر اجرایی شده و در بسیاری موارد این همه زحمت و فداکاری برای کشف و ضبط کالای قاچاق، با فروش دوباره این کالاها در بازار، به نوعی پایمال می شود.

دستگاه های قانون گذار و اجرایی، بایستی شجاعانه و بدون رودربایستی به این دست موضوعات ورود پیدا کنند.

آتش زدن کالای قاچاق

آتش زدن کالای قاچاق