کلاس رزمی فرزندان پاسداران لشکر۸ در سال۷۸+فیلم
کلاس رزمی فرزندان پاسداران لشکر۸ در سال۷۸+فیلم
خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که به احتمال زیاد تابستان78 (یا79) در مجتمع فرهنگی امدادی هلال‌احمر نجف‌آباد ضبط شده، بخشی از کلاس کاراته فرزندان پاسداران لشکر8نجف‌اشرف نشان داده می‌شود.

کلاس رزمی فرزندان پاسداران لشکر۸ در سال۷۸+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که به احتمال زیاد تابستان۷۸ (یا۷۹) در مجتمع فرهنگی امدادی هلال‌احمر نجف‌آباد ضبط شده، بخشی از کلاس کاراته فرزندان پاسداران لشکر۸نجف‌اشرف نشان داده می‌شود.

در این فیلم که به احتمال زیاد توسط علیرضا محمدی و با گزارش محمدحسن سالمی ضبط شده، در ابتدا و بیرون از محوطۀ کلاسی این مجموعه، با حسین رفیعی (یا رفیعی‌پور) دانش‌آموز کلاس سوم دبستان مصاحبه می‌شود.

در ادامه، دوربین وارد سالنی می‌شود که در آن هنرآموزان روی کفپوش سنگ آن تمرین می‌کنند؛ برخی با لباس‌های ورزشی و تعدادی با لباس‌های شخصی.

در این قسمت، دوربین چهرۀ برخی از دانش‌آموزان را نشان می‌دهد که در این میان، چهره کودکی خردسال و ریزنقش، بیش از دیگران جلب توجه می‌کند.

در داخل سالن، حسن سالمی اول با احسان ایمانیان‌پور دانش‌آموز کلاس چهارم صحبت می‌کند که حدود یک سال است کمربند سبزش را گرفته و در غیاب استاد اصلی کلاس، استاد مهدی معین، حاضرین را در جایگاه مربی تمرین می‌دهد.

نفر بعدی که صحبت می‌کند، احمد حاج‌صادقیان فرزند یکی از نیروهای هلال‌احمر شهرستان است و بعد از او مجتبی عبدالعظیمی فرزند مرحوم احمد عبدالعظیمی پاسدار بازنشسته لشکر۸ حرف می‌زند.

در خلال مصاحبه نیز اکبر مجیدی (لحظه‌ای با لباس سبز سپاه دیده می‌شود) مسئول وقت تربیت‌بدنی لشکر که تخصص اصلی‌اش ورزش تکواندو است، انجام حرکات هنرجویان را مدیریت می‌کند.

در این مقطع زمانی، محمد پاکپور فرماندهی لشکر۸نجف را بر عهده داشت.

تصاویر، تزیینی هستند.

دانش آموزان دهه 60

دانش آموزان دهه ۶۰

 

 

کلاس رزمی فرزندان پاسداران لشکر۸ در سال۷۸+فیلم