کلاس فوتبال فرزندان پاسداران لشکر۸ در سال۷۸+فیلم
کلاس فوتبال فرزندان پاسداران لشکر۸ در سال۷۸+فیلم
خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که به احتمال زیاد تابستان78 (یا79) در مجتمع فرهنگی امدادی هلال‌احمر نجف‌آباد ضبط شده، بخشی از کلاس فوتبال فرزندان پسر پاسداران لشکر8نجف‌اشرف که در قالب طرح اوقات فراغت تابستانی برگزار شده، نشان داده می‌شود.

کلاس فوتبال فرزندان پاسداران لشکر۸ در سال۷۸+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که به احتمال زیاد تابستان۷۸ (یا۷۹) در مجتمع فرهنگی امدادی هلال‌احمر نجف‌آباد ضبط شده، بخشی از کلاس فوتبال فرزندان پسر پاسداران لشکر۸نجف‌اشرف که در قالب طرح اوقات فراغت تابستانی برگزار شده، نشان داده می‌شود.

در این فیلم که مصاحبه آن توسط پاسدار حسن (محمدحسن) سالمی انجام شده، در ابتدا کتابخانه مجموعه و بخشی از سالن مجاور آن نشان داده می‌شود و در ادامه، دوربین به سراغ زمین چمن مجموعه و زمین آسفالت مجاور آن می‌رود که دو رده سنی در این فضاها مشغول تمرین هستند.

اولین نفری که در این قسمت مصاحبه می‌کند، محمد فلاح کلاس اول راهنمایی است. در ادامه هم علی ایزدی از پاسداران لشکر۸نجف و نعمتی مربیان این کلاس صحبت کرده و ضمن تشریح روند آموزش‌ها، به بیان برخی مشکلات و کمبودها می‌پردازند.

از نکات جالب صحبت‌های این دو مربی، اشاره به استفاده فرزندان کارکنان ذوب‌آهن از امکانات مجموعه هلال‌احمر و پیشنهاد خرید پیراهن متحد‌الشکل برای دانش‌آموزان به قیمت هر عدد پانصد تومان است.

در بخش پایانی مصاحبه نیز دو نفر دیگر مصاحبه می‌کنند؛ یک دانش‌آموز کلاس دوم راهنمایی که خودش را معرفی نمی‌کند و سید جواد حسینی پسر رزمنده پاسدار سید ناصر حسینی که البته او هم خودش را معرفی نمی‌کند ولی توانسته‌ایم او را به کمک یکی از مخاطبان شناسایی کنیم.

تصاویر، تزیینی هستند.

حسن سالمی

حسن سالمی

 

کلاس فوتبال فرزندان پاسداران لشکر۸ در سال۷۸+فیلم