کلنگ زنی ۲۸۵میلیارد طرح عمرانی در نجف آباد
کلنگ زنی ۲۸۵میلیارد طرح عمرانی در نجف آباد
شهرداری نجف آباد: در هشتمین قسمت از کلنگ زنی ها و افتتاح های طرح های عمرانی شهرداری نجف آباد با عنوان «داستان خدمت»، روز پنج شنبه 8 دی 1402 چندین طرح عمرانی شاخص با اعتبار نزدیک به 285 میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی ۲۸۵میلیارد طرح عمرانی در نجف آباد

شهرداری نجف آباد: در هشتمین قسمت از کلنگ زنی ها و افتتاح های طرح های عمرانی شهرداری نجف آباد با عنوان «داستان خدمت»، روز پنج شنبه ۸ دی ۱۴۰۲ چندین طرح عمرانی شاخص با اعتبار نزدیک به ۲۸۵ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

عبدالرسول امامی از افتتاح یا کلنگ زنی بیش از ۵۴ پروژه شاخص و محله محور با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان در قسمت های قبلی این طرح طی اسفند ۱۴۰۱ تا آذرماه ۱۴۰۲خبر داد و افزود: کلنگ زنی فاز اول (احداث) زیرگذر فرهنگ با برآورد هزینه ۲۵ میلیارد تومان شامل جاده انحرافی (خاکبرداری، خاکریزی، اجرای لایه بیس، اجرای آسفالت، تابلوگذاری و علائم ایمنی و ترافیکی)، خاکبرداری بخش میانی (محل احداث و نصب پل های پیش ساخته)، ساخت و نصب قطعات پیش ساخته بتنی پل ها (۵۶ عدد) و آزادسازی در مسیر زمین مدرسه واقع در منطقه چهار (یزدانشهر) به عنوان یکی از پروژه های شاخص این قسمت یاد کرد که مشکل ورود و خروج و تردد شهروندان منطقه یزدانشهر از کمربندی جنوبی را مرتفع می سازد.

امامی ضمن تشریح فازبندی پروژه زیرگذر فرهنگ، کلنگ زنی فاز اول (احداث)  زیرگذر زیتون منطقه پنج (امیرآباد) را دیگر پروژه شاخص قسمت هشتم داستان خدمت دانست که با هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان و با اقداماتی نظیر اجرای جاده انحرافی، خاکبرداری بخش میانی، ساخت و نصب قطعات پیش ساخته بتنی پل ها  و جابجایی تأسیسات مورد نیاز کلنگ زنی و در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: قرارداد اجرایی پروژه توسعه شبکه ملی فیبر نوری (FTTx) نجف آباد با اعتبار۲۰۵ میلیارد تومان، بین شهرداری نجف آباد و شرکت  آسیا تِک منعقد و همزمان با قسمت هشتم داستان خدمت عملیات اجرایی آن با حفاری بیش از ۲۲۰ کیلومتر در طول آغاز و مقدمات تحقق افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت تا هزار مگابیت بر ثانیه فراهم می گردد.

بیش از ۲۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی مانند زیرسازی، لکه گیری و آسفالت، پیاده رو سازی، کانیو و جدول گذاری در مناطق پنج گانه شهرداری، از دیگر طرح های افتتاح شده در این قسمت هستند.

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد

کلنگ زنی ۲۸۵میلیارد طرح عمرانی در نجف آباد